دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وداع سوزناک سوارز با بازیکنان بارسلونا/ مهاجم اروگوئه‌ای آماده حضور در اتلتیکو مادرید

لوئیز سوارز با یک انتقال آزاد به اتلتیکو مادرید می‌پیوندد و با حضور در تمرین بارسلونا از همبازی‌های سابقش خداحافظی کرد.
کد خبر : 517593
__.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از آنکه لوئیز سوارز توانست با باشگاه بارسلونا برای جدایی به توافق برسد با حضور در تمرینات تیم سابقش در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود از هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی سوزناکی کرد تا آماده حضور در اتلتیکو مادرید شود.


نشریه «آ اس» (AS) اعلام کرد سوارز در حالی نیوکمپ را ترک خواهد کرد و فصل آینده شاگرد سیمئونه می‌شود که با قراردادی رایگان و آزاد برای تیم اتلتیکو بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود قرارداد سوارز امشب یا فردا صبح رسمی شود. البته این بازیکن باید در تست پزشکی حضور پیدا کند تا پس از گرفتن تأییدیه نهایی قراردادش را تکمیل کند و این قرارداد به امضای طرفین برسد.


جالب اینکه باشگاه اتلتیکو مادرید هیچ هزینه‌ای بابت انتقال سوارز از بارسلونا پرداخت نخواهد کرد. در شرایطی که بارسلونا در ابتدا خواسته بود ۱۰ میلیون یورو برای انتقال سوارز دریافت کند اما تصمیمش را تغییر داد چون مهاجم اروگوئه‌ای در فهرست فروش رونالد کومان قرار داشت و اگر امتناع می‌کرد اتلتیکو مادرید سراغ ادینسون کاوانی می‌رفت. سوارز موافقت کرده با کاهش ۵۰ درصدی حقوق هفتگی خود از بارسلونا جدا شود و بتواند برای تیم مادریدی بازی کند. سوارز سالیانه ۷ میلیون یورو دستمزد می‌گرفت.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته