دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
واکنش لوئیز سوارز به پست لیونل مسی؛

مسی نشان داد بازیکن شماره یک جهان است/ لذت فوتبال بازی کردن در کنار اوست

لوئیز سوارز در پاسخ به لیونل مسی گفت: شما نشان دادید بازیکن شماره یک جهان هستید و اجازه ندهید غول‌ها فوتبالتان را لکه‌دار کنند.
کد خبر : 518106
10.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لوئیس سوارز پس از آنکه تحت معاینات پزشکی باشگاه اتلتیکو مادرید قرار گرفت به تیم فوتبال این باشگاه پیوست. با این حال وقت پیدا کرد تا به پست احساسی لیونل مسی در اینستاگرام پاسخ دهد. کاپیتان بارسلونا از باشگاه خود به دلیل راهی که سوارز را مجبور به جدایی از این باشگاه کرد، به صراحت انتقادات شدیدی را علیه مدیران بارسلونا در اینستاگرام نوشته بود.


سوارز در پاسخ به مسی نوشت:«متشکرم دوست من برای سخنانی که درباره من مطرح کردید. متشکرم از آنچه که هستید. متشکرم که از روز اول در کنار من و خانواده‌ام بودید. من همیشه شما را انسانی بزرگ می‌دانم و بابت کمک‌هایی که به من کردید سپاسگزارتان هستم. می‌دانم انسانی خوش برخورد و دارای احساسات بسیار لطیفی هستید. شرایط همه بازیکنان را می‌شناسید.


در کنار مسی بازی کردن لذت از فوتبال بردن است و شما نشان دادید که چرا شماره یک جهان هستید. اجازه ندهید دو، سه یا چهار غول بزرگی که برای شما ایجاد مشکل کرده‌اند بتوانند مسیر فوتبالتان را لکه‌دار کنند. من شما را خیلی دوست دارم و شما پنج نفر (مسی ، همسرش و سه فرزندشان) بهترین افرادی هستید که در کنارشان زندگی کردم.»


لوئیز سوارز لیونل مسی


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته