دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1399 - 09:52
عباسپور مطرح کرد؛

اتصال دانشجویان به اینترنت در مناطق دور افتاده/ هزینه اینترنت با نرخ ترجیحی محاسبه می‌شود

مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مناطق دور افتاده که دانشجویان به اینترنت دسترسی ندارند در سال تحصیلی جدید در اولویت تامین اینترنت قرار می‌گیرند.
کد خبر : 512465
6e66cac4dc0ad230be4231737e0dfcedorgin.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مقصود عباسپور درباره چگونگی تامین اینترنت دانشگاه‌ها برای آموزش‌های مجازی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در این زمینه با وزارت ارتباطات رایزنی شده است و در مرحله اول مقرر شده این وزارتخانه اینترنت را در مناطق دور افتاده که دانشجویان به اینترنت دسترسی ندارند پوشش داده و در اولویت قرار دهد.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شده است که هزینه اینترنت در ارتباط با ارائه روش آموزش الکترونیکی برای دانشجویان با نرخ ترجیحی محاسبه شود و دانشجویان با این نرخ به سایت‌های آموزش مجازی متصل شوند.
مدیرکل اداره کل تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم درباره رایگان شدن اینترنت برای دانشگاهیان گفت: نرخی که ارائه شده است نرخ بالایی نبوده و برابر با نرخ سایت‌های داخلی محاسبه می‌شود از طرفی هم این موضوع دست اپراتورها است که چون خصوصی هستند شاید رایگان شدن اینترنت را قبول کنند.
عباسپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو موضوع پوشش اینترنت مناطق محرومی که دانشجویان حضور دارند و ارائه نرخ ترجیحی برای اتصال دانشجویان به سایت‌های آموزش مجازی با وزارت ارتباطات رایزنی شده است.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته