دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طرح معبر پاک در شمال تهران اجرایی شد

طرح معبر پاک در شمال تهران با هدف حفظ محیط زیست و زیباسازی شهر با مشارکت شهروندان انجام و در فاز نخست آن در محله کاشانک مخازن پسماند پلاستیکی به فلزی تغییر کرد.
کد خبر : 505871
aae7ce43-c7f3-4417-af25-e41e1b910a6f.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مانی جعفریان با حضور در طرح معبر پاک که به همت شهرداری ناحیه پنج منطقه یک در خیابان‌های شهید قاسمی و گلستان جنوبی در محله کاشانک اجرا شد ضمن رونمایی از این طرح، گفت: برای داشتن محله و منطقه‌ای پاک باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و این طرح را از کوی صاحبقرانیه به سایر محلات تسری دهیم و حمایت مردم را در مشارکت طرح های شهری بدست آوریم.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به اجرای گام اول این طرح ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت فعالانه و خوب شهروندان کوی صاحبقرانیه برای تأمین مخازن فلزی، گفت: در گام نخست کلیه مخازن پلاستیکی به فلزی تبدیل و برای اولین بار در شمال تهران زیر مخزنی بتنی اجرا شد .
بنا بر اعلام شهرداری منطقه یک تهران در طرح معبر پاک، بیش از یک هزار واحد ساختمانی این محدوده مشارکت خواهند کرد و در آینده نزدیک مخازن سه گانه بازیافت (کاپ) در کنار مخازن پسماند تر قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته