دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1399 - 13:00
میرتاج‌الدینی در گفتگو با آنا:

دولت در سال پایانی طرح‌های نیمه‌کاره را تکمیل کند

نایب رئیس دوم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تعامل نزدیک مجلس با دولت برای پیشبرد اهداف کشور خبر داد و گفت: دولت باید در سال پایانی خدمت خود به گونه‌ای فعالیت کند که طرح‌های نیمه‌کاره کشور به اتمام برسد.
کد خبر : 501400

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم، اظهار کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب تأکید بر این داشتند که نمایندگان باید ضمن انجام وظایف خود در قالب سؤال از کابینه از توهین و تهمت به آن‌ها اجتناب کنند.


وی با بیان اینکه بنای مجلس تعامل و همکاری با دولت برای پیشبرد اهداف است، افزود: در این راستا مجلس از هیچ گونه تلاشی برای کمک به دولت فروگذار نخواهد بود.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در راستای عمل به وظایف خود در گام اول دعوت از وزرا در صحن علنی مجلس و مطالبه گزارش عملکرد از آن‌ها را در دستور کار قرار داد،  تصریح کرد: گام دوم از سوی مجلس در کمیسیون‌های تخصصی و با دعوت از مسئولان در حال انجام است.


وی با تأکید بر اینکه مجلس نظارت مستمری بر همه امور کشور اعمال خواهد داشت، گفت: نظارت و در کنار آن تعامل با دولت به‌طور حتم در یک فضای تعاملی و صمیمی صورت خواهد گرفت.


میرتاج‌الدینی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت نباید احساس رخوت و سستی از این جهت که دوره مسئولیتش رو به اتمام است داشته باشد، خاطرنشان کرد: این یک توصیه بسیار بااهمیت بوده و باید دولت در سال پایانی خدمت با روحیه مضاعف کار کنند.


نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت در سال پایانی خدمت خود باید به گونه‌ای فعالیت داشته باشد تا طرح‌های نیمه‌کاره بسیاری را به اتمام رسانده و از این جهت به وظایف خود عمل کند.


انتهای پیام/4151/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته