دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1399 - 11:55
فرهنگی در گفتگو با آنا خبر داد؛

جزئیات محدودیت‌های جدید برای بخش‌های مختلف اداری و اجرایی مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به تشریح الزامات هیئت رئیسه در ایجاد محدودیت برای مقابله با کرونا پرداخت.
کد خبر : 501389

محمدحسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به جلسه هیئت رئیسه مجلس با هدف مقابله با کرونا در پارلمان، گفت: این جلسه با هدف در نظر گرفتن محدودیت‌هایی برای مقابله با کرونا برگزار شد.


وی با تأکید بر اینکه در این جلسه مقرر شد محدودیت‌های زیادی در مجلس اعمال شوند، افزود: علت اصلی اعمال این محدودیت‌ها شیوع کرونا در مجلس و ابتلای تعداد قابل توجهی از کادر اداری و تعداد محدودتری از نمایندگان به این ویروس بوده است.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت‌های اعمال‌شده در مجلس، تصریح کرد: لغو ملاقات‌‌های نمایندگان با مراجعان، محدود شدن رفت و آمدهای مسئولان اجرایی به مجلس به‌ویژه در حد معاونان پارلمانی از عمده الزامات وضع‌شده در شرایط فعلی است.


وی همچنین از ادامه کار کمیسیون‎های مجلس با حضور کارشناسان و میهمانان خبر داد و گفت: تا حد ممکن جلسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در کمیسیون تلفیق با فضایی بازتر برگزار می‌شود.


سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تأکید بر استفاده از ماسک در تمامی بخش‌های مجلس از دیگر مصوبات جلسه مقابله با کرونا در هیئت رئیسه بوده است.


انتهای پیام/4082/4151/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته