دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های فرهنگی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره و منش شهدای والامقام به دانشجویان را از اولویت‌های فرهنگی دانشگاه است.
کد خبر : 501259
photo5789616967731229648.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، علی سلیمی شاملو ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اعضای شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، حفظ حرمت و کرامت دانشجویان شاهد و ایثارگر را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح علمی این قشر معزز موجب پیشرفت و خودکفایی کشور خواهد شد.


وی بر ارائه خدمات شایسته و درخور شأن به این قشر معزز تأکید کرد و افزود: خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر مایه افتخار است و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با همه توان برای حل مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به‌عنوان ولی‌نعمتان خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ چراکه ارتقای سطح علمی آنان موجب پیشرفت و خودکفایی کشور خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره و منش شهدای والامقام به دانشجویان را از اولویت‌های فرهنگی این دانشگاه خواند و یادآور شد: همه وظیفه ‌داریم برای گرامیداشت یاد و نام شهدا گام‌های اساسی برداریم؛ چراکه همه داشته‌های خود را مدیون آنها هستیم.
به گزارش آنا، نشست ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با هدف بررسی مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته