دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1399 - 11:31
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دامغان:

شکست‌خوردگان عرصه سیاست از تفکر کدخداپرستی قطع امید کنند

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اعلام کرد که شکست‌خوردگان عرصه سیاست، چاره‌ای ندارند که چشم امید به قدرت ملیِ نهاده در اراده مردم گشایند و با قطع امید از تفکر کدخداپرستی، کمی خداترس و خداپرست شوند.
کد خبر : 499693
لگوی بسیج اساتید.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به‌دنبال  نامه یکی از سیاسیون به رهبر معظم انقلاب - که به خطا نوشته شد- بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی به فضل الهی و از مسیر منتهی به همت ملی با پشتوانه مردم با گذر از هشت سال دفاع جانانه و به‌جای گذاردن خاطرات باشکوه از 213 هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز، ایثارگر و آزاده حاصل آمد و با نگاه جامع و مؤثر رهبری در عهد امام راحل و مقام معظم رهبری با وجود خشونت مطلق استکبار و فشارهای مبتنی بر زیاده‌خواهی با اعمال نفوذ و البته تسلیم منفعلانه تعدادی از دلباختگانِ ناباور که بدعهدی گرگ‌صفتان را مثل همیشه فراموش کرده بودند در قالب تصنعی برجام نافرجام و دزدی‌های عنان‌گسیخته و رانت‌های هدفمند و مدیریت بعضاً نابخردانه و بسیاری از دغدغه‌های پرشمار، مسیر خود را به سمت کمال و توسعه پیش راند.


تشییع حاج‌قاسم، خود انقلاب دیگری شد


بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در ادامه این بیانیه آورده است: یاران انقلاب طی این مسیر، نقاط عطف را به خون نگاشتند و تشیع حاج‌قاسم، خود انقلابی شد تا مردم برای چندمین مرتبه، میل و علاقه و ایمان و ارادت خود به انقلاب را معرفی کنند و چه افسوس آنان که در فرار به جلو، قلم به‌دست شده‌اند؛ از مردمی مایه می‌گذاردند که اساساً در میدان دیدشان قرار ندارند.


تمام کج‌تابی‌های امروز، حاصل توجه نکردن به منویات رهبری است


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بازه سیاسی از حیات به ظاهر قبیله‌ای در قالب حزب‌های فعال در ایران، تابع عملکرد دولتمردان همان عهد بوده که با اقبال و ادبار ملی روبه‌رو می‌شوند و در کمال ناباوری، خفتگان عرصه سیاست که گاهی پهلو به پهلو می‌شوند؛ فرصت را مغتنم می‌شمارند تا قلمی به خطا در دست بگیرند و ساده‌ترین کارها را با ادعای مسخره در شفقت و مهربانی بنویسند و کرامات خود را به خوردن انگبین و اعلام شیرینی آن به رخ قبیله عشق بکشند؛  غافل از آنکه تمام کج‌تابی‌های امروز، حاصل توجه نکردن به منویات و رهنمودهای همان صاحب عنوانِ نامه کذایی شماست که بنا به ذات مهرمند و الهی حتی در بسیاری از کم‌توجهی‌های دولتمردان با اشاره معنوی خود، مردم را به حمایت دعوت کرده است.


در ادامه این بیانیه آمده است: سر در آبشخور اجنبی و دل در گرو کدخداداشتن و اصالت‌های ملی را به نسیان سپردن و وعده‌های بسیاردادن و خلف وعده‌ها را ندیدن، رانت‌های قدرت را چیدن و اموال ملی را به غارت بردن و بی‌بندباری اقتصادی را به حکم «من هم صبح جمعه فهمیدم»  همه در بند نگاه شما به انتخاب‌هایی بود که شرافت ملی را خدشه‌دار کرد و حالا امروز با کدام توجیه عاقلانه، قلم به‌دست گرفته‌اید و دایه مهربان‌تر از  مادر شده‌اید و اساساً با کدام منطق از مردمی که عزادار بی‌کفایتی‌های هم‌ریشان و همدستان چون تو هستند، دفاع می‌کنید.


ملت بازیچه نیستند


در بخشی از این بیانیه تأکید شده است: حافظه تاریخی ملت ایران در اوج شعورمندی تعریف می‌شود؛ بنابراین بازی را به غلط به سمت خود طراحی نکنید که این ملت، بازیچه نیست و جنس فعالیت‌های گرگ را دید و با همت شهیدان، صدام را به سکوت نشاند و نیز گرگ‌های در لباس بره را دید و به پویایی شهیدان ترور و هسته‌ای و دفاع از حرم به سردمداری سیدالشهدا مدافعان حرم، سپهبد سلیمانی آنان را نیز مغبون کرد. این مردم در برابر هرزگی‌های اقتصادی و فقر ملی در اقتصاد آزرده و جولان دزدان طبقه‌بندی شده در ایجاد رانت‌های خانوادگی و کمبودها و گرانی‌ها و خط فقری که بی‌مهابا ترسیم شد؛ تاب آوردند و امروز بی‌خرد، نامه می‌نویسید تا سنگ را به دریای کمال، اشارت برید! شرمتان باد.


کمی خداترس و خداپرست شوید


در ادامه این بیانیه آمده است: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به اعتبار حضور فرهیختگان و بسیجیان حقوقدان، مراتب اعتراض خود را به بی‌کفایتی نامه‌نگاران اعلام می‌دارد و معتقد است مردمِ در تعریف و تراز انقلاب و جمهوری اسلامی همان مردم پایبند به اصول و هواخواه رهبری و اعتلای ملی و اهتزاز پرچم کشور در جای جای جهان امروز هستند.


استادان بسیجی در واحد دانشگاهی دامغان با اعلام حمایت قاطع از سکاندار اعتبار و اعتدال نظام، مقام معظم رهبری، اعلام می‌کنند که شکست‌خوردگان عرصه سیاست، چاره‌ای ندارند که با اعتنا به قدرت امروز قوه قضائیه در کنار پویایی و اعتبار امروز قوه مقننه، چشم امید به قدرت ملیِ نهاده در اراده مردم گشایند و با قطع امید از تفکر کدخداپرستی، کمی خداترس و خداپرست شوند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: برجام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته