دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1399 - 16:23
در بیانیه‌ای مطرح شد؛

واکنش کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول به نامه موسوی خوئینی‌ها

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول در واکنش به نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرده است که آقای خوئینی‌ها فراموش نکرده‌اید که بهمن 1366 شما و همفکرانتان چه هجمه‌ای علیه امام خامنه‌ای به راه انداختید.
کد خبر : 500282
bay1399.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی‌آبادکتول، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول در واکنش به نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است: در عصری که آمریکا و دشمنان جنایتکار اسلام درصدد ضربه زدن به پیکر ایران اسلامی هستند و از طرق مختلف برای رسیدن به این مهم استفاده می‌کنند و سعی دارند با تصویرسازی غلط از وضع کشور، نسبت به اغوای افکار عمومی ملت ایران و دنیا گام بردارند، خوردن نمک و شکستن نمکدان برخی از یاران به ظاهر دلسوز انقلاب اسلامی مانند موسوی خوئینی‌ها و ارسال نامه‌ای سرگشاده به رهبر معظم انقلاب اسلامی ما را بر آن داشت تا چند پرسش را در اینجا ذکر کنیم.


بیشتر بخوانید:


شکست‌خوردگان عرصه سیاست از تفکر کدخداپرستی قطع امید کنند


کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول در این بیانیه خطاب به موسوی خوئینی‌ها آورده است: آیا انتظار دوستان انقلاب اسلامی چیزی به غیر از آن بود که شما با آن سابقه مبارزاتی و انقلابی قبل و بعد از انقلاب در واپسین ایام بعد از ارتحال امام خمینی به دفاع از اندیشه‌های ایشان برخیزید و در مقابل اتهاماتی مانند گرایش‌های سوسیالیستی در برداشت از قرآن و پدرخواندگی گروه فرقان از خود رفع اتهام کنید، اما ناباورانه در سطح گسترده‌ای از شما نقل و هرگز هم انکار نشد که من در زمان امام(ره) هم ولایت مطلقه فقیه را قبول نداشتم.


در این بیانیه عنوان شده است: از آنجا که امام جاذبه فوق العاده‌ای داشت رویمان نمی‌شد که اظهارنظر کنیم. فراموش نکرده‌اید که شما و انقلابی‌های رادیکال همفکرتان در بهمن 1366 بر سر همین تفسیر چه هجمه‌ای علیه امام خامنه‌ای که آن روز در مقام خطیب جمعه تهران بود به راه انداختید.


آقای موسوی خوئینی‌ها چرا ولایت مطلقه را مطلق‌العنان تصور کرده‌اید؟


در ادامه این بیانیه توضیح داده شده است: جناب آقای موسوی خوئینی‌ها شما که ولایت مطلقه را به معنای مطلق‌العنان تصور کرده‌اید و اصرار دارید که ایشان باید پاسخگوی همه مشکلات جزئی و کلی کشور باشد، پاسخ صریح مقام معظم رهبری را که گویای این تلقی ناصواب است جدی نگرفتید. آری بعضی‌ها خیال می‌کنند که این ولایت مطلقه فقیه که در قانون اساسی آمده، معنایش این است که رهبری مطلق‌العنان است و هر کار که دلش بخواهد، می‌تواند بکند. معنای ولایت مطلقه این نیست، بلکه رهبری باید مو به مو قوانین را اجرا کند و به آنها احترام بگذارد.


در این بیانه خطاب به موسوی خوئینی‌ها یادآوری شده است: آقای خوئینی‌ها حتماً به این حقیقت معترفید، زمانی که پهپاد گلوبال هاوک آمریکا ساقط شد و غرش موشک‌های قائم و ذوالفقار پادگان عین‌الأسد را به لرزه درآورد و سربازان انقلاب اسلامی سوریه و عراق را از چنگال گرگان رهانیدند و سردار حاج قاسم سلیمانی پایان پدیده داعش را از تاریخ اعلام کرد همین مردم به ظاهر ناراضی از زعم شما در صحنه بودند و به ندای رهبرشان لبیک گفتند.


در این بیانیه افزوده شده است: ما استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول با آگاهی کامل از شرایط ایران و تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و ایادی وابسته به آن با توکل بر خداوند متعال در سایه رهنمودهای سازنده امام خامنه‌ای با همدلی و هم‌افزایی مسیر بالندگی و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی را با سرعتی خارق‌العاده ادامه خواهیم داد.


در این بیانیه تأکید شده است: جناب موسوی خوئینی‌ها ما به شما اخطار می‌دهیم تا هنوز فرصت باقی است با دوری از هرگونه کینه‌ورزی و تعصبات جناحی به دامان انقلاب اسلامی برگردید و از تخریب قدرت ملت شریف ایران دست بردارید؛ چراکه ملت ایران الگوهایی از دفاع و غیرت مانند سلیمانی‌ها، بهشتی‌ها، رجایی‌ها، باهنرها، صیاد شیرازی‌ها، احمدی روشن‌ها، چمران‌ها، نامجوها، فلاحی‌ها، فکوری‌ها و شهید فهمیده‌ها را در تاریخ دارد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته