دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1399 - 20:45

مؤسسه فناوری هند یک مرکز آموزشی و پژوهشی برتر آسیایی

مؤسسه فناوری هند یکی از مراکز آموزشی و پژوهشی برتر آسیاست که در حوزه آی تی فعالیت می کند.
کد خبر : 494348
49551255-1024x487.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، موسسه فناوری هند یکی از مراکز آموزشی و پژوهشی برتر آسیاست که در حوزه آی تی فعالیت می کند.


این موسسه 3 هزار و 600 دانشجو در دوره کارشناسی و 4 هزار و 600 دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی دارد. این موسسه در سال 1985 تاسیس شده و در شهر بمبئی واقع شده است.


این موسسه برای اینکه بتواند یک دانشگاه برتر جهانی در حوزه فناوری باشد تحول در آموزش را دنبال می کند تا از طریق آن بتواند در جامعه و صنعت اثرگذار باشد.


همچنین این موسسه قصد دارد فضایی از ایده های جدید را ایجاد کند و برای برآورده شدن آن حتی بورس تحصیلی را نیز فعال کرده است.


سرفصل های درسی در این موسسه براساس نیاز جامعه و صنعت در نظر گرفته می شود. همچنین همکاری علمی با سایر موسسات علمی و پژوهشی در سراسر جهان برای تقویت اکوسیستم آموزشی و پژوهشی نیز در اولویت است.


شعار مهم این موسسه تحقیق و تدریس در محیطی آزاد و صادقانه در نظر گرفته شده است.


تاکنون از این موسسه 39 هزار نفر فارغ التحصیل شده اند و ای موسسه برنامه ریزی جدی در زمینه تحصیلات تکمیلی و دکتری در علوم مهندسی و ریاضیات دارد.


این موسسه 13 مرکز بین رشته ای دارد که شامل مطالعات شهری و برنامه ریزی، علوم انسانی و اجتماعی، طراحی صنعتی، ریاضیات، متالوژی و مهندسی مواد و فیزیک است.


همچنین سه مدرسه عالی علوم زیستی و مهندسی زیستی، مدیریت و فناوری اطلاعات از زیرمجموعه های این موسسه است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا آی تی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته