دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1399 - 11:04
سرپرست فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش:

اینترنت آموزش با مصوبه ستاد مقابله با کرونا باید رایگان شود

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اینترنت برای آموزش رایگان است و پیرو مکاتبات انجام‌شده، وزارت ارتباطات و مجموعه‌هایی که مرتبط این موضوع هستند باید پیگیر شده و سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر : 488677
200-10.jpg

مهدی شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش‌وپرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در رابطه با لزوم تأمین اینترنت رایگان از طرف وزارت ارتباطات برای آموزش مجازی دانش آموزان و معلمین گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اینترنت برای آموزش رایگان است و پیرو مکاتبات انجام‌شده، وزارت ارتباطات و مجموعه‌هایی که مرتبط این موضوع هستند باید پیگیر شده و سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.


وی افزود: مصوبه موضوع اختصاص اینترنت رایگان برای اوایل دوره شیوع بیماری بوده است گفت: وقتی مصوبه‌ای ابلاغ می‌شود دیگر نیاز به هیچ پیگیری مجدد نیست و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا طبق قانون هم‌رده مصوبات شورای عالی امنیت ملی است.


سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: باوجود این مصوبه‌ها نیاز به ابلاغ مجدد ندارد اما بااین‌حال وزیر آموزش‌وپرورش با وزارت ارتباطات و رئیس‌جمهور محترم مکاتبه کرده‌اند تا این مصوبه اجرا شوند.


وی در مورد مدارسی که دسترسی به امکانات سخت‌افزاری و ابزاری برای استفاده از شاد برایشان فراهم نیست گفت: از طریق کارگروه پیگیری که برای بررسی مسائل شاد ایجادشده، این مدارس را شناسایی می‌کنیم تا بتوانیم راهی برای حل مشکل پیدا کنیم و مثلاً از طریق همراهی خیرین بخشی از این مسئله را حل کنیم.


انتهای پیام/4145


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته