دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1399 - 13:47
با حکمی از سوی دکتر طهرانچی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شادگان و سوسنگرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شادگان و سوسنگرد را منصوب کرد.
کد خبر : 487522
637058933250042080.jpeg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، محمد بهروزیان نژاد را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان» و سیدمنصور موسوی را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد» منصوب کرد.


در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:


برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد بهروزیان نژاد


با اهدای سلام و تحیات


بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان» منصوب می شوید.


امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.


محمدمهدی طهرانچی


محمد بهروزیان نژاد دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی کامیپوتر سیستم های نرم‌افزاری و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان است و سوابقی از جمله معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد شادگان و مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گتوند را در کارنامه دارد.


همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های عبدالکریم آلبوغبیش سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان قدردانی کرد.


انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد 


برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدمنصور موسوی


با اهدای سلام و تحیات


بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد» منصوب می شوید.


امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.


محمدمهدی طهرانچی


سیدمنصور موسوی دارای مدرک دکتری تخصصی زبان و ادبیات عرب و عضو هیأت علمی واحد سوسنگرد است که پیش از این معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این واحد بوده است.


همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های عبدالحسن دولاح سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد قدردانی کرد.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته