دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1394 - 11:57
در صحن علنی شورای شهر مطرح شد

حافظی: شهرداری تهران مرجع تصویب و تایید اراضی دولتی را مشخص کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به واگذاری بخشی از راضی عباس‌آباد به قیمت زمین‌های دولتی، از شهرداری تهران درخواست کرد صراحتا مشخص کند مرجع تصویب و تایید اراضی دولتی کدام نهاد است.
کد خبر : 48820

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رحمت‌الله حافظی در جریان دویست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شهرداری تهران باید روی نقشه مشخص کنند که کدام اراضی شهر دولتی و کدام‌ها غیردولتی است.


وی سپس به قرائت نص صریح قانون در ارتباط با واگذاری اراضی عباس‌آباد اشاره کرد و افزود:‌ برابر قانون، شهرداری نمی‌تواند عین و یا منافع این اراضی را واگذار کند، مگر با دریافت بها و برمبنای طرح جامع شهر تهران که البته در هر حال قیمت اراضی نمی‌تواند کمتر از قیمت تمام شده به اضافه 20 درصد باشد.


حافظی تاکید کرد: در حال بررسی مواد قانونی در این ارتباط هستم و قطعا نتیجه نهایی را به شهرداری اعلام خواهم کرد.


وی در بخش دیگری از تذکر پیش از دستور خود اظهارات شهردار تهران درباره فرآیند بررسی گزارش‌های حسابرسی را قرائت کرد و ادامه داد: دقیقا همین فرآیند در مورد گزارش‌های حسابرسی که اکنون در صحن بررسی می‌شود طی شده است و گزارش‌های حسابرسی پس از تهیه و بررسی در کمیسیون به شهرداری ارسال شده و پاسخ مکتوب نیز از شهرداری دریافت شده است. در نهایت این گزارش‌ها در صحن مورد بررسی قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب