دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرگ زن میانسال در حمام مقابل چشمان دختر خردسالش

زن ۴۶ ساله ای که دختر ۷ ساله اش را برای استحمام داخل حمام منزل مسکونی برده بود به دلیل نامعلومی مقابل چشمان وحشت زده دخترش جان سپرد.
کد خبر : 47802
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، ساعت 13:20 روز گذشته ماجرای مرگ مشکوک زنی در حمام منزل مسکونی توسط مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد و بدین ترتیب با حضور قاضی سیدجواد حسینی در محل وقوع حادثه واقع در خیابان حر عاملی تحقیقات ادامه یافت. زنی که در طبقه دیگر ساختمان محل حادثه زندگی می کرد به مقام قضایی گفت: متوفی از مدتی قبل پرستاری از مادر بیمارم را به عهده داشت و به همین خاطر هم در طبقه همکف منزل مسکونی ما زندگی می کرد تا این که امروز متوجه فریادهای دلخراش دختر ۷ ساله اش شدم که صدایش از داخل حمام می آمد. وقتی آن زن را صدا زدم پاسخی نداد ولی دختر خردسالش جیغ می کشید به ناچار در حمام را که داخل حیاط قرار دارد با فشار باز کردم و با پیکر بی جان زن ۴۶ ساله روبه رو شدم. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما آن ها اعلام کردند او علایم حیاتی ندارد.

با توجه به این که آثاری از گاز گرفتگی و یا علایم دفاعی و ضرب و جرح نیز روی پیکر متوفی وجود نداشت، قاضی حسینی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و بررسی ها درباره چگونگی مرگ این زن ادامه یافت.


انتهای پیام/

برچسب ها: مرگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته