دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1398 - 16:07
چوبینه خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در درمانگاه‌های شهرداری تهران

مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: بیمارستان‌های وزارت بهداشت دیگر جوابگوی این حجم از مراجعان مشکوک به کرونا نیست از این رو در تعدادی از درمانگاه‌های شهرداری اقدام به ارائه خدمات درمانی خواهیم کرد.
کد خبر : 475324
7987481_898.jpg

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمید چوبینه  عصر امروز در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرداری تهران اولین سازمانی بود که در کنار وزارت بهداشت آمادگی خود را برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد.


وی افزود: کارهای ما در چند حوزه تقسیم شد که یکی از این حوزه‌ها بهداشت و پیشگیری بود که پیش از ورود ویروس به کشور دستورالعمل‌هایی را به سازمان‌های درگیر ارائه کرده بودیم.


مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران افزود: در موضوع شیوع کرونا پیش‌بینی‌هایی انجام شده بود و به همین دلیل یک سری وسایل مورد نیاز مثل ماسک را هم در انبارها دپو کردیم تا در زمان مورد نیاز از آن استفاده شود.


چوبینه تصریح کرد: بعد از دستور مدیر کل دفتر شهردار تهران بیش از 50 هزار مورد از این ماسک‌ها به همراه 300 عدد محلول ضدعفونی کننده دست و 200 عدد محلول ضدعفونی کننده سطوح را در اختیار اداره کل پشتیبانی قرار دادیم.


وی ادامه داد: به شرکت‌های مختلف نظیر سازمان آتش نشانی شهر تهران امکانات مورد نیازشان را ارائه کردیم و از سوی دیگر به بسیاری از ساختمان‌های شهرداری تهران دستگاه‌های تب سنج‌ ارسال کردیم.


مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به این مطلب که همکاران بنده از همان روزهای ابتدایی آموزش‌هایی را برای کارکنان اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی قرار دادند تا هم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن این اماکن اقدام کنند و هم در حوزه پیشگیری ورود کرده باشند، گفت: یکی از اقدامات دیگر که مورد توجه وزارت بهداشت بود بحث درمان پرسنل شهرداری تهران در 18 مرکز شهرداری تهران بود.


چوبینه با بیان این‌که بار ابتلا به کرونا سنگین است و دیگر بیمارستان‌های وزارت بهداشت جوابگوی این حجم از بیماران نیست افزود: با توجه به میزان بالای ابتلا به کویید 19 در تعدادی از درمانگاه‌های شهرداری تهران اقدام به ارائه خدمات درمانی خواهیم کرد.


وی در پایان اذعان کرد: اگر پرسنل شهرداری تهران و به خصوص بازنشستگان نیاز به اقدامات درمانی داشته باشند هم در خانه و هم در مراکز شهرداری تهران به آنها خدمات درمانی ارائه خواهیم کرد.


انتهای پیام/ 4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته