دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1398 - 15:10
چوبینه عنوان کرد:

افتتاح اولین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از افتتاح اولین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر : 381291
unnamed.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شرکت شهر سالم شهرداری تهران، حمید چوبینه با اعلام خبر افتتاح راه‌اندازی اولین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران، اظهار کرد: بر اساس طرح پایش سلامت، خانواده‌های پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران می‌توانند حداقل سالی یک‌بار مورد چکاپ و معاینات پزشکی قرار گیرند.


وی در ادامه با تأکید بر این‌که راه‌اندازی مرکز دائمی پایش سلامت در راستای اصل تقدم پیشگیری بر درمان، راه‌اندازی شده است، افزود: در پایش سلامت با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های این طرح، اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار خواهیم داد و با این اقدام از بسیاری بیماری‌ها که کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران را تهدید می‌کند، جلوگیری خواهیم کرد.


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران تصریح کرد: شناسایی بیماری فرد و ورود به موقع برای اقدامات درمانی، کاهش هزینه‌های درمان و پیشگیری از عوارض بیماری‌های خطرناک و مخفی از جمله مزایای پایش سلامت کارکنان و بازنشستگان شهرداری محسوب می‌شود.


چوبینه در ادامه به توضیح در خصوص سایر اقدامات شرکت شهر سالم  پرداخت و گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر به همکاران و بازنشستگان شهرداری تهران در تلاش هستیم تا با کمک شهرداری مناطق، یک مرکز سلامت روان در هر منطقه راه‌اندازی کنیم.


وی افزود: باید ارتباط سازمانی خوبی میان مرکز پایش سلامت و مرکز سلامت روان وجود داشته باشد.


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: مرکز سلامت روان می‌تواند با ارزیابی سلامت همکاران، اقدامات علمی و پیشگیرانه خوبی را انجام دهد که بی‌شک این اقدامات می‌تواند اثرات مثبت قابل توجهی را بر سلامت و کار همکاران داشته باشد.


چوبینه اذعان کرد: در ۱۸ مرکز درمانی شهر سالم، خدمات مربوط به پیشگیری و پایش سلامت انجام می‌شود و کلیه اطلاعات نیز در این مرکز دائمی جمع‌آوری خواهد شد و برنامه‌ها و راهبردهای آینده بر اساس این اطلاعات و توسط این مرکز تعیین و اجرا خواهد شد.


مدیرعامل شرکت شهر سالم در ادامه با تأکید بر این‌که مجموعه تحت مدیریت وی علاوه بر توسعه خدمات، عدالت درمانی را در مناطقی که از پوشش درمانی کمتری برخوردار هستند در دستور کار خود قرار داده است، گفت: با توجه به این‌که در مناطقی همچون ۱۱، ۹، ۱۸ و ۷ مرکز درمانی متعلق به شهرداری تهران وجود ندارد، شهرداران مناطق به میدان آمده و زمین‌هایی را برای احداث درمانگاه اختصاص دادند و انشاا... ساخت و راه‌اندازی این مراکز بزودی انجام خواهد شد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

برچسب ها: حمید چوبینه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته