دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1398 - 12:00
سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری:/ 3

پلمب خانه مداح معروف ربطی به موضوعات قضائی نداشت/ در پرونده شبنم نعمت‌زاده باید بازرسی تعزیرات ورود کند

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤال خبرگزاری آنا در خصوص تخلفی که سازمان تعزیرات استان البرز در پرونده شبنم نعمت‌زاده داشت، گفت: تخلفات صنفی تعزیرات با خودشان است و در این پرونده باید سازمان بازرسی خود تعزیرات ورود کند.
کد خبر : 469954
637146047490808029_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سؤال خبرگزاری آنا در خصوص تخلفی که سازمان تعزیرات استان البرز در پرونده شبنم نعمت‌زاده داشته و اینکه آیا دادستانی به این موضوع ورود می‌کند یا خیر؟ گفت: تخلفات صنفی تعزیرات با خودشان است و ما نسبت به تعزیرات حکومتی نیز اگر کسی از پرسنل تعزیرات عمل مجرمانه‌ای انجام دهد، ورود می‌کنیم و این مورد انبار این متهم و رسیدگی که تعزیرات انجام داده است باید سازمان بازرسی خود تعزیرات ورود کند.


سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری:/ ۱


عرصه انتخابات نباید به عرصه اتهام‌زنی تبدیل شود/ جمعیت کیفری کشور سیل نزولی پیدا کرده است


سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری:/ ۲


خبر آزادی عیسی شریفی کذب است/ ۱۰ سال حبس برای جاسوسانی که در قالب خیریه فعالیت داشتند


اسماعیلی درباره پلمب خانه یکی از مداحان معروف هم گفت: این موضوع ربطی به پرونده‌های قضائی نداشت و این منزل بابت اخذ تسهیلات از یکی از بانک‌ها به عنوان رهن ارائه شده بود و گیرنده وام نیز خود مالک نبود. دریافت‌کننده تسهیلات نیز به تعهداتش عمل نکرد و بانک نیز اقدام به توقیف کرد اما این اقدام هیچ ارتباطی به پرونده اکبر طبری نداشت.


وی درباره اینکه آیا خانواده حاج قاسم سلیمانی شکایتی را نسبت به ترور این فرمانده ارشد کشور انجام داده است یا خیر؟ اظهار کرد: خانواده ایشان تاکنون شکایتی را ارائه نکردند، البته ما در قوه قضائیه اقداماتی را انجام دادیم و دادستان تهران پیگیر موضوعات است.


اسماعیلی درباره اینکه آیا در دهه فجر امسال تعدادی از زندانیان عفو یا تخفیف دریافت خواهند کرد یا خیر؟ گفت: عفو جزء اختیارات رهبر معظم انقلاب است و ما پیشنهاد دهنده هستیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب