دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

مدیران و استراماچونی دست از بازی بردارند/ هواداران تماشاگر نمایش سرمربی ایتالیایی و باشگاه استقلال

مدیران باشگاه استقلال و سرمربی ایتالیایی این باشگاه نمایشی راه انداخته‌اند که تماشاگر آن هواداران هستند.
کد خبر : 452602
1577159690..jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال بیش از 16 روز است که درگیر ماجرای آندره‌آ استراماچونی شده و سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان تکلیف این باشگاه را برای ادامه همکاری روشن نکرده است.


استراماچونی بامداد 18 آبان در اقدامی که نمی‌توان آن را حرفه‌ای خواند و بدون شک کاری غیراصولی بوده است ، به خاطر نگرفتن مطالباتش از ایران خارج شد و از آن روز به بعد مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا زمینه بازگشت این مربی ایتالیایی را فراهم کنند اما این اتفاق عملی نشده است. تا روز جمعه هفته گذشته بهانه استراماچونی این بود که باید مطالبات معوقه‌اش به شکل قانونی پرداخت شود و از زمانی که این خواسته اجرایی شده است شاهد گزارش‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال علیه سرمربی ایتالیایی و پاسخ‌های استراماچونی به این مطالب هستیم.


استراماچونی مدعی است که با هواداران استقلال صادق بوده و در مقابل این ادعا را مدیران باشگاه هم دارند. داستان اره و تیشه دادن طرفین قرارداد تمامی ندارد و بسیاری معتقدند باید این موضوع فیصله داده شود. اگر استراماچونی حاضر نیست با شرایط باشگاه استقلال کنار بیاید رسماً استعفا دهد و اگر قصد همکاری دارد باید به ایران بازگردد. در این میان شاید او دوست دارد بعد از تعطیلات کریسمس راهی ایران شود که باید این موضوع هم اعلام شود اما استراماچونی که همه‌جوره پاسخ مدیران استقلال را در فضای مجازی داده است، باید در این مورد هم اطلاع‌رسانی کند.


بحث حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال از روز ترک ایران توسط استراماچونی به میان آمده است و هر روز هم این موضوع جدی‌تر می‌شود. مدیران باشگاه استقلال برای آخرین بار به سرمربی ایتالیایی پیغام دادند که هر چه زودتر تکلیف خود را با باشگاه روشن کند. اینکه دستیاران استراماچونی از گروه‌های بازیکنان استقلال در فضای مجازی خارج شده‌اند، پیغام واضحی برای جدایی سرمربی ایتالیایی نیست، این موضوع را می‌توان تهدید و هشدار تلقی کرد.


اگر استراماچونی یقین دارد که مدیران باشگاه استقلال در کار او ایجاد خلل می‌کنند برای گذاشتن کنفرانس خبری منتظر باشگاه استقلال نماند و پس از دادن استعفا این کنفرانس را در تهران برگزار کند تا حقایق روشن شود. بدون تردید با انجام چنین کاری مدیران باشگاه استقلال نیز اسناد و مدارک لازم را ارائه می‌کنند تا از خود دفاع کرده باشند اما اتلاف وقت به سود هیچ‌کدام از طرف‌های قرارداد نیست.


طرفین قرارداد بارها اعلام کرده‌اند که به خاطر هواداران واقعیت را مطرح می‌کنند و به شکلی طرفداران استقلال را بازیچه قرار دادند. کسانی که استقلال را دوست دارند به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند و کشمکش میان استراماچونی و مدیران باشگاه موضوع را حل نخواهد کرد. باشگاه استقلال سابقه دو قهرمانی در بالاترین سطح باشگاهی آسیا را به همراه چند نایب قهرمانی و عنوان سومی دارد. نباید این باشگاه مورد تحقیر قرار بگیرد و در این میان مدیران باشگاه و شخص استراماچونی مقصر هستند چون تصمیم نهایی را برای ادامه همکاری یا قطع آن نمی‌گیرند.


این روزها مدیران و سرمربی استقلال روی احساسات و هیجان‌های طرفداران استقلال موج‌سواری می‌کنند و می‌خواهند حرفشان را به کرسی بنشانند. بدون تردید هواداران می‌توانند دروغ و حقیقت را از یکدیگر تشخیص دهند و نیازی نیست که بارها به کلمه «صداقت» از سوی استراماچونی و کلمات «تنویر افکار عمومی» از طرف باشگاه استقلال اشاره شود. آبی‌پوشان 5 امتیاز برابر تیم‌های پیکان و ماشین‌سازی تبریز که در نیمه پایین جدول قرار دادند از دست دادند و اگر تکلیف این تیم روشن نشود، در هفته‌های آینده هم امتیازات ارزشمندی هدر می‌رود تا استقلال باز هم در حسرت قهرمانی باقی بماند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته