دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آینده تیره همکاری استراماچونی با استقلال

اتفاقاتی که در 15 روز گذشته میان آندره‌آ استراماچونی و باشگاه استقلال رخ داده، نشان می‌دهد که آینده همکاری آن‌ها تیره و تار است.
کد خبر : 452498
اسماعیل خلیل‌زاده.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ماجرای آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال تمام شدنی نیست و طرفین قرارداد تلاش می‌کنند تا یکدیگر را مقصر جلوه دهند.


شب گذشته باشگاه استقلال با انتشار گزارشی با 11 شرط استراماچونی اشاره کرد و یک ساعت بعد سرمربی ایتالیایی مدیران استقلال را دروغگو دانست. امروز باشگاه استقلال ایمیلی را منتشر کرد که در آن خواسته‌های استراماچونی مطرح شده بود و پس از آن وکیل استراماچونی اعلام کرد باشگاه ایرانی مدعی پرداخت 437 هزار و 500 یورو است در حالی که طبق اسناد موجود تنها 312 هزار و 500 یورو پرداخت شده و موکلش کماکان طلبکار است.


سایت باشگاه استقلال در تازه‌ترین واکنش به صحبت‌های استراماچونی بار دیگر تأکید کرد به مفاد قرارداد پایبند بوده و سرمربی ایتالیایی برخلاف آنکه مدعی است با هواداران صداقت دارد اما چنین موضوعی وجود خارجی ندارد. پاسخ‌های باشگاه استقلال به استراماچونی کم نبود اما در پایان به این نکته اشاره شد که با وجود تمام اتفاقاتی که رخ داده، در باشگاه استقلال به روی این مربی ایتالیایی باز است.


داستان سرمربی ایتالیایی با مدیران استقلال گویای آن است که ادامه این همکاری در آینده بسیار دشوارتر از آن است که بتوان تصور کرد. استراماچونی با اتفاقاتی که افتاده دیگر نمی‌تواند با مدیران باشگاه رابطه حسنه‌ای داشته باشد و بعید است که آبی‌پوشان بتوانند با استراماچونی به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته