دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1394 - 16:39
کوتاه از واحدهای دانشگاهی اهواز، نی‌ریز و تهران‌مرکز

از صعود فعالان فرهنگی خوزستان به الوند تا بررسی دانشنامه «پیشگیری از جرم» در تهران

جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی و نشریات دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان ضمن شرکت در اردوی آموزشی- تفریحی در قالب یک گروه 31 نفره کوهنوردی به قله الوند صعود کردند.
کد خبر : 43221

به گزارش خبرنگار آنا، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان با توجه به برگزاری چهارمین دوره تکمیلی آموزشی با موضوع خبرنگاری گفت: دانشجویان با ایجاد شور و نشاط در محیط متفاوت آموزشی، ضمن یادگیری مفاهیم خبرنگاری ، زندگی جمعی و اجتماعی را تجربه می کنند.


حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده هدف از اجرای اردوی تفریحی_ آموزشی با موضوع خبرنگاری را علاوه برآموزش صنفی ترویج روحیه استقامت، پویایی، نشاط و زمینه سازی برای تضارب آرا بیان کرد.


جوانمردزاده با توجه به برگزاری دوره آموزشی همراه با موضوعات تفریحی استفاده از تجربیان دیگران و تمرین زندگی جمعی را از تاثیرات ویژه این اردو بیان کرد.


بازدید از خانواده جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس


هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از خانواده جانباز و آزاده سرافراز 8 سال دفاع مقدس بازدید به عمل آوردند.


هیات رئیسه، اعضای شورای فرهنگی و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در دیداری از آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس ، محمدجواد آبادزردشتی، بر لزوم پاسداشت و گرامیداشت قهرمانان میهن اسلامی و حفظ دستاوردهای آنان تاکید کردند.



بررسی دانشنامه«پیشگیری از جرم»با حضور استادان و پیشکسوتان عرصه علم حقوق در واحد تهران مرکزی


در سلسله نشست‌های علوم جنایی آزاد، جنبه‌های مختلف دانشنامه «بزه دیده‌شناسی و پیشگیری از جرم» با حضور استادان علم حقوق و مدیران نیروی انتظامی در دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بررسی می‌شود.


گروه حقوق و جرم شناسی دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی در نظر دارد فردا دوشنبه بیستم مهر در نشستی آزاد با حضور استادان و پیش کسوتان عرصه علم حقوق از دانشگاه‌ها و نهادهای حقوقی کشور، جنبه‌های مختلف دانشنامه «پیشگیری از جرم» را که از سوی 43 استاد و پژوهشگر از دانشگاه‌های سراسر ایران ترجمه شده است مورد بررسی قرار دهد.


دکتر محمد بارانی رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس پیشگیری ناجا، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، دکتر علی حسین ابرند آبادی استاد دانشگاه شهید بهشتی، دکتر جلیل مالکی رئیس دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی و دکتر علی نجفی توانا عضو هیات علمی دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی از سخنرانان این نشست هستند.


نشست بررسی دانشنامه «بزه دیده‌شناسی و پیشگیری از جرم» عصر روز دوشنبه بیستم مهرماه سال جاری در سالن اجتماعات دکتر حبیبی در محل دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته