دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1398 - 13:45
با زیربنای 240 مترمربع در بخش خواهران و برادران؛

بوفه مركزی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با ظرفیت 120 نفر به بهره‌برداری رسید

بوفه مركزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با ظرفیت 120 نفر در بخش خواهران و برادران هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 418322
photo_2019-09-30_12-48-06.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، به‌منظور توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی در دانشگاه  آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بوفه مركزی این دانشگاه در ساختمانی جدید و با امكانات منحصربه‌فرد، معماری زیبا و تنوع ویژه غذایی صبح امروز با حضور مسئولان راه‌اندازی شد.



امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حاشیه راه‌اندازی بوفه مركزی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه با بهره‌گیری از امکانات دانشگاه از ابتدای اردیبهشت‌ سال جاری آغاز شد و با تلاش همکاران عمرانی در مدت کمتر از پنج ماه اکنون شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.


وی افزود: این بوفه دانشجویی دارای دو سالن مجهز به امکانات استاندارد و پیشرفته و آشپزخانه‌ای مکانیزه با زیربنای 240 مترمربع و ظرفیت 120 نفر در دو بخش خواهران و برادران، قابلیت سرویس‌دهی به هزار نفر در طول روز را دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تأکید بر افزایش و بهبود کیفیت در بخش تغذیه دانشجویی، این مهم را از برنامه‌های دارای اولویت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برشمرد و افزود: در این زمینه اقداماتی از قبیل استانداردسازی سالن‌های پخت غذا در سلف‌سرویس مرکزی دانشگاه و هم‌زمان، ارتقای کیفیت غذای سلف دانشجویی و رستوران آزاد انجام‌ شده است.


نقش افزود: این طرح در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی مطلوب به دانشجویان اجراشده است و دانشجویان می‌توانند از خدمات این بوفه واقع در محوطه مرکزی دانشگاه استفاده کنند.


به گزارش آنا، این بوفه از مهر سال جاری و هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید با استقرار پیمانکار فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و با عرضه برنامه غذایی متنوع و مناسب آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته