دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1398 - 10:41
نقش مطرح كرد؛

مشاركت دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد و ایپکو برای ساخت قطعات موتور خودروهای دارای استاندارد يورو 5

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از مشاركت فعال این واحد دانشگاهی با شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) در زمينه ساخت قطعات موتور خودروهای جديد دارای استاندارد يورو 5 خبر داد.
کد خبر : 414040
636938620723557797.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، امیررضا نقش برنامه‌ریزی درباره رفع مشكلات حوزه صنعت كشور را از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برشمرد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی، کارگاهی و ظرفیت بالای اعضای هیئت‌علمی خود، زمینه بسیار مناسبی را برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی برون‌دانشگاهی ایجاد کرده است.


وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد سال گذشته بالاترین سطح انعقاد قراردادهای تحقیقاتی را بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی كشور كسب كرده است که نشان از توانمندی بالای این واحد در رفع چالش‌ها و مشکلات پژوهشی، صنعتی و تحقیقاتی کشور دارد.


رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: این واحد دانشگاهی در پنج ماهه نخست سال جاری موفق شد بیش از 10 میلیارد ریال از میزان مشارکت طرح‌های تحقیقاتی کشور را از آن خود کند که در تاریخ این واحد دانشگاهی بی‌سابقه بوده است.


نقش، فعالیت‌های اخیر واحد نجف‌آباد بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور در راستای پژوهش اثرگذار و ارتباط مؤثر با صنایع مستقر در داخل و خارج از استان را کم‌نظیر ارزیابی و ابراز امیدواری كرد که با به‌کارگیری تمام امکانات و همراهی اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دلسوز این واحد دانشگاهی گام‌های مؤثری در این مسیر برداشته شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته