دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 16:54
با حضور در نجف‌آباد صورت گرفت؛

حرکت نمادین دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در دفاع از سپاه

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حرکتی نمادین با حضور در ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.
کد خبر : 372795
IMG_9649.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد صبح امروز به همراه مدیران و مسئولان حراست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد علاوه بر محکوم‌کردن اقدام غیرقانونی آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت خود را از این نهاد انقلاب اسلامی اعلام کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در اين ديدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اعلام انزجار خود از این حرکت شنیع و مذبوحانه در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این حرکت نمادین را به معنی دفاع همه‌جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.


احمد آذین با بیان اینکه هر ایرانی قطعاً یک سپاهی است، این نوع اعلام موضع‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و علیه یکی از ارگان‌ها و نهادهای رسمی کشور را نشانه عصبانیت، استیصال و عجز و ناتوانی آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا ارزیابی و این حرکت شنیع را محکوم کرد.


وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم مدافع امنیت در داخل کشور و هم در بیرون از مرزهای کشور هستند. امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران را به عنوان مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی و دستاورد عزیز و گرانبهای انقلاب اسلامی راه‌اندازی کردند و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی، سپاه  طلایه‌دار است و جا دارد به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی از آنان صمیمانه قدردانی کنیم. 


اميررضا نقش رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای شهرستان شهیدپرور نجف‌آباد و شهدایی که در لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خون خودشان را برای حفاظت و امنیت و دفاع از کشور نثار کرده‌اند، گفت: سپاه پاسداران همواره پشتوانه‌ای محكم و استوار با نيروهايی متعهد و ولايت‌مدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در صيانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی آن همچون دژی محكم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهديدی محافظت می‌كند.


در ادامه مدیرکل حراست دانشگاه‌ آزاد استان اصفهان هم با اشاره تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط سرکرده استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی گفت: سپاه پاسداران از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است و مطابق فرمایش حضرت امام(ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود. 


محمدجواد فرهنگ با محکوم‌کردن این حرکت ابراز امیدواری کرد شاهد اضمحلال یکه‌تازی کشور آمریکا و استکبار جهانی در سال جاری خواهیم بود. 


وی حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با لباس سبز پاسداری را در راستای اعلام حمایت از حافظان و مدافعان حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما نیز به نوبه‌ خود مدافع این ارزش‌ها در محیط‌های علمی خواهیم بود.  


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد هم با اشاره به آمار بالای شهدای این شهرستان گفت: این شهر، شهر علم و ایثار نامگذاری شده است و شما در چنین سرزمین و شهری قدم نهادید که شهر علم و ایثار و جهاد و شهادت است.  


مهدی ساعی با قدردانی از حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست افزود: نخستین  و اصلی‌ترین دشمن ما آمریکاست.


وی با يادآوري ضربه محكمی كه با پيروزي انقلاب اسلامی به آمريكا و استكبار جهانی وارد شد، افزود: یکی از گفتمان‌های انقلاب اسلامی استکبارستیزی بود و به همین دلیل انقلاب اسلامی در مقابل استکبار سخت ایستاد. 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد یادآور شد:  استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته نقشه‌هایی را علیه کشورمان طرح کرده‌اند و انواع جنگ‌ها را برای رویارویی با انقلاب اسلامی به‌وجود آوردند که بحمدالله با شکست مواجه شد.


ساعی افزود: کشور ما بیش از دو دهه است که با آمریکا در منطقه غرب آسیا درگیر و به لطف پروردگار و به برکت خون شهدا تاکنون پیروزی از آن ایران اسلامی بوده است.


 وی خاطرنشان کرد: آمریکا در نقشه‌های خود در منطقه شکست خورده است و یکی از علل این شکست‌ها را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌داند؛ بنابراین نسبت به این نهاد خشمگین‌اند و کینه دارند. آمریکا رو به افول است و ما نیز به آینده امیدوار هستیم.


 


در پایان این ديدار دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی برمزار شهید مدافع حرم محسن حججی حضور یافتند و با قرائت فاتحه ياد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.



انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته