دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1399 - 13:56
به شوق آموختن؛

دانش‌آموزان سمای لنگرود راهی پایگاه علم و دانش شدند

دانش‌آموزان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در آغاز سال تحصیلی جدید به شوق آموختن راهی پایگاه‌های علم و دانش شدند.
کد خبر : 512571
3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنگرود، امیرحسین فیروزان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود و امیر زارع رئیس آموزشکده سما با حضور در مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان تبریک گفتند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در جمع دانش‌آموزان با بیان اینکه در آغاز سال تحصیلی میلیون‌ها دانش‌آموز به شوق آموختن، روانه مدرسه می‌شوند، گفت: درس و مدرسه جایگاه شکل‌گیری شخصیت و هویت دانش‌آموزان بوده که موجب ایجاد انگیزه و نگرش مثبت در آنان می‌شود و دوران طلایی تعلیم و تربیت است.


اتخاذ تمهیدات برای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان


امیرحسین فیروزان اضافه کرد: آموزش، سلامت و کیفیت آموزش برای ما مهم است و برای حضور در کلاس با مقررات وضع شده توسط ستاد ملی کرونا، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم.



رئیس آموزشکده سمای واحد لنگرود نیز بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را در مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود رعایت و از فضاها برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و خانواده آنان استفاده کردیم.


امیر زارع با تأکید بر اینکه برای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و نحوه آموزش تمهیدات لازم صورت گرفته است، متذکر شد: کلاس‌ها علاوه بر اینکه به صورت حضوری برگزار می‌شود، همزمان در فضای مجازی به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود و پس از اتمام کلاس، فایل‌ها در سامانه بارگذاری می‌شود تا به‌صورت آفلاین در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته