دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1398 - 13:54
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد عنوان کرد؛

مهارت‌های علمی آموزشی در دستور کار مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد، برنامه‌های مدارس سمای این دانشگاه را در سال تحصیلی جدید تشریح کرد و گفت: مهارت‌های علمی آموزشی در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.
کد خبر : 417143

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از حاجی‌آباد، همزمان با سراسر کشور  زنگ آغاز سال تحصیلی 99 ـ 98 و زنگ مقاومت و ایثار در آموزشگاه سمای شهرستان حاجی‌آباد با حضور خانواده عبدالحمید سالاری نخستین شهید مدافع حرم استان هرمزگان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد، پیشکسوتان، فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزشگاه به صدا درآمد. 


محمد حیدری نارمندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با مهر و محرم پیام مهمی با خود دارد که باید از آن درس گرفت. دانش‌آموزان باید مروج فرهنگ ایثار و مقاومت باشند و با تلاش خود به استقلال و توسعه کشور کمک کنند. 


وی اضافه کرد: معلمان راهبران هموارکننده مسیر تعلیم و تربیت هستند و تردیدی نیست که نقش معلمان در تربیت صحیح و پیشرفت متعلمان بسیار حیاتی است. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد با اشاره به هفته دفاع مقدس یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یاد و خاطره شجاعت مردانی را گرامی بداریم که در دفاع از مرزهای ایران اسلامی حماسه آفریدند و امنیت و آرامش امروز مرهون ایثارگری آنان است. 


حیدری نارمندی با اشاره به ضرورت گرامیداشت ماه محرم یادآور شد: هدف اصلی قیام امام حسین(ع) مقابله با نادانی و گمراهی ایجاد شده در آن برهه از زمان بود، در واقع آن حضرت به قصد نجات مردم قیام کرد و نتیجه بسط فرهنگ ایثار و شهادت است. 


وی با اشاره به اهداف آموزشی و پرورشی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: کسب مهارت‌های علمی، آموزشی، بسط و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ایجاد مرکز دارالقرآن و افزایش جذب دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هایی است که برای سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته