دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1397 - 14:38
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

دانش آموزان میراث‌داران فرهنگ و هنر کشور هستند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خطاب به دانش آموزان گفت: فرهنگ و هنر یکی از ارزشمندترین دارایی‌های ما به حساب می‌آید و شما نگهبانان و میراث‌داران این دارایی‌های ارزشمند هستید.
کد خبر : 304616

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فاضل نظری در افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور اظهار کرد: حضور در این جشنواره من را یاد خاطرات گذشته‌ام انداخت که در آن زمان جشنواره در رامسر برگزار می‌شد و امروز حدود ۲۰ سال از آن روزها می‌گذرد.


وی خطاب به دانش‌آموزان برگزیده گفت: شما به‌زودی در اجتماع حضور پیدا کرده و در بخش‌های مختلف، نقش آفرینی خواهید کرد و چه خوب است که دستی بر آتش هنر دارید؛ چرا که یکی از خوش‌بختی‌های انسان، ورود به حوزه فرهنگ و هنر است که در واقع یک لذت ویژه انسانی است و نصیب هرکسی نمی‌شود.


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه وقتی بخواهیم ایران را معرفی کنیم با فرهنگ و هنر این مرز و بوم، آن را به جهانیان می‌شناسانیم، افزود: ما چهره‌های درخشانی مثل حافظ، سعدی، عطار و مولانا را داریم که سرمایه‌های جهانی و بین‌المللی برای همه مردم عالم هستند و فرهنگ و هنر، یکی از ارزشمندترین دارایی‌های ما به حساب می‌آید و شما دانش‌آموزان نگهبانان و میراث‌دار این دارایی‌های ارزشمند هستید.


انتهای پیام/4009/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته