دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 09:45
نعمتی خبر داد؛

ارائه تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی میانه برای توسعه کسب‌وکار

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان فعال و فارغ‌التحصیلان این واحد دانشگاهی در راستای توسعه اشتغال و کسب‌وکار خبر داد.
کد خبر : 416660
gal96.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی میانه، عباس نعمتی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه درباره ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان فعال و فارغ‌التحصیلان این واحد دانشگاهی در راستای توسعه اشتغال و کسب‌وکار اظهار کرد: با توجه به همکاری این واحد دانشگاهی با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی مقرر شد در راستای برنامه توسعه کسب‌وکار، اشتغال و ایجاد کارآفرینی از طریق حمایت مالی و معنوی و ارائه تسهیلات ویژه به جوانان و افراد خلاق به‌ویژه اعضای پژوهشگران جوان و نخبگان، اعضای هیئت علمی، مرکز رشد فناوری، اعضای انجمن‌های علمی، بسیج دانشجویی و دانشجویان فعال این واحد دانشگاهی اقداماتی انجام پذیرد.


وی افزود: این حمایت‌ها و ارائه تسهیلات در بخش‌های مختلف و پروژه‌های هسته کلیدی ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تکمیل زیرساخت‌های داده‌ای و فرآیندی دولت الکترونیک، پایگاه نشانی استاندارد مکان محور GNAF، حمایت مالی از شرکت‌های نرم‌افزاری در تولید محتوا و آپ‌ها، توسعه فیبر نوری روستایی USO و غیره است.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان برنامه‌های حمایتی این باشگاه گفت: برنامه‌های حمایتی شامل حمایت از توسعه اشتغالزایی در شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمایت از توسعه پلتفرم‌های کسب‌وکار مبتنی بر فناوری اطلاعات، حمایت از عرضه‌کنندگان محصول در پلتفرم‌های کسب‌وکار مبتنی بر فناوری اطلاعات و... است.


نعمتی تصریح کرد: حمایت‌ها و ارائه تسهیلات دارای ساختار و تنوع مختلفی است به‌عنوان نمونه حمایت از عرضه‌کنندگان محصول(کالا و خدمات) در پلتفرم‌های کسب‌وکار مبتنی بر فناوری اطلاعات حداکثر میزان تسهیلات پرداختی 500 میلیون ریال برای هر فرد متخصص به‌صورت وام قرض‌الحسنه(با کارمزد چهار درصد، شش ماه استراحت با بازپرداخت 2 ساله - 30 ماه پس از دریافت تسهیلات) خواهد بود.


وی مطرح کرد: همه پژوهشگران جوان و افراد واجد شرایط دارای طرح و محصول(کالا و خدمات) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌منظور بهره‌مندی از این حمایت‌ها و تسهیلات می‌توانند مشخصات کامل طرح یا محصول خود را حداکثر در دو صفحه(شامل چکیده، کاربرد و مزایا، نوآوری و نکات مهم مربوطه) نوشته و برای بررسی و ارائه راهنمایی و مشاوره‌های لازم برای تکمیل اطلاعات و اقدامات لازم در اسرع وقت به پست الکترونیکی nemati_abbas@yahoo.com ارسال کنند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب