دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کسب 3 عنوان توسط تیم رباتیک دانشگاه آزاد ایلخچی در مسابقات آسیایی

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با کسب سه عنوان در دومین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به کار خود پایان داد.
کد خبر : 343071
photo_2018-12-10_10-32-41.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلخچی، مسابقات بین المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2018 به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با حمایت ارگان‌های مختلف ملی و استانی از 16 تا 18 آذر 97 در محل نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار شد که در پایان این رقابت، نتایج تیم‌های شرکت کننده به شرح زیر است:


در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نمای بزرگسال، تیم ربات IRC دانشگاه آزاد ایلخچی بعد از انجام تست‌های چالش فنی از سوی داوران مسابقات به عنوان تیم برتر مسابقات رباتیک آسیا و اقیانوسیه  2018 انتخاب شد.



در لیگ ربات‌های نمایشی تیم ASP از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد ایلخچی دوم و تیم IRC SPIDER عنوان سوم مسابقات را در این بخش به خود اختصاص دادند.تیم IRC ANT  و تیم  IRC FIGHTER دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی به ترتیب مقام‌های چهارم و پنجم این دوره از مسابقات را نیز کسب کردند.



در این دوره از مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی با شرکت پنج تیم در لیگ‌های انسان‌نمای بزرگسال و نمایشی، موفق به کسب سه مقام شدند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته