دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1398 - 12:10
اسماعیل‌زاده در گفتگو با آنا:

رئیس‌جمهور، بازداشت دانشمند ایرانی را در مجمع عمومی سازمان ملل پیگیری کند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: رئیس‌جمهور بازداشت دانشمند ایرانی را در مجمع عمومی سازمان ملل پیگیری کند تا شرایط آزادی وی تسهیل شود.
کد خبر : 416096
95.jpg

محسن اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به بازداشت مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی توسط آمریکا اظهار کرد: آمریکا هیچ‌گاه از دشمنی با جمهوری اسلامی دست نمی‌کشد و نباید اینگونه رفتارها را خارج از دسیسه‌های آمریکا برای کشورمان بدانیم.


وی افزود: بازداشت مسعود سلیمانی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس چشمه دیگری از دشمنی رژیم آمریکا با جمهوری اسلامی است. آن‌ها از هیچ تلاشی برای ضربه به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نخواهند کشید و مسولان در این خصوص بیدار باشند.


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه وزارت خارجه باید از تمام توان خود برای آزادی سلیمانی تلاش کند، گفت: مسئولان سفارت سوئیس باید پاسخگوی این عمل غیرانسانی دولت آمریکا باشند. با توجه به اینکه در چند روز آینده شاهد برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل هستیم، انتظار داریم که رئیس‌جمهور بازداشت دانشمند ایرانی را در این مجمع پیگیری کند تا شرایط آزادی وی تسهیل شود.


اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت خارجه مراقبت کنند که برای آزادی استاد ایرانی هیچ مذکره‌ای برگزار نشود و بدون هیچ پیش شرطی زمینه آزادی سلیمانی فراهم شود. همچنین تلاش کنند تا افکار عمومی دنیا متوجه این عمل غیرقانونی دولت آمریکا شوند و امیدواریم آمریکا در این موضوع مانند ماجرای مرضیه هاشمی شکست بخورد و محکوم به آزادی این استاد ایرانی شود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته