دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1398 - 12:26
سردار زاهدیان در گفتگو با آنا:

حمل انواع مواد مخدر در کشور عراق ممنوع است/ زائران اربعین از حمل قرص‌های کدئین‌دار خودداری کنند/ 3 سال حبس در انتظار خاطیان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا حمل انواع مواد مخدر و قرص‌های کدئین‌دار و ترامادول در عراق را ممنوع دانست و گفت: 3 سال حبس و جزای نقدی در انتظار خاطیان است.
کد خبر : 415578
IMAGE11517637382675.jpg

مسعود زاهدیان در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به نزدیک بودن مراسم اربعین حسینی و حضور جمع قابل توجهی از هموطنان در کشور عراق درباره حمل انواع مواد مخدر به زائران هشدار داد و گفت: زائران اربعین باید بدانند که حمل، نگهداری، خرید و فروش انواع مواد مخدر در کشور عراق ممنوع است و اگر از زائری مواد ممنوعه مخدر کشف شود، طبق قانون کشور عراق این افراد تا 3 سال حبس خواهند شد و از طرفی به جزای نقدی نیز محکوم خواهند شد. زندان‌های کشور عراق شرایط نامطلوبی دارد لذا به زائران هشدار می‌دهیم هرگز اقدام به حمل انواع مواد مخدر مانند تریاک و گل به کشور عراق نکنند.


وی ادامه داد: از طرفی قرص‌های کدئین‌دار و ترامادول و متادون نیز در کشور عراق ممنوع است و به زائران توصیه می‌کنیم از حمل این مواد نیز خودداری کنند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: مأموران حرفه‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرزهای زمینی شلمچه، مهران، چذابه و خسروی حضور دارند و اگر ماده مخدری را از زائری کشف کنند، از ادامه سفر زائر به کشور عراق جلوگیری خواهند کرد.


زاهدیان اظهار کرد: امیدواریم هموزنانی که قصد سفر به کشور عراق را دارند به قوانین حاکم بر این کشور احترام بگذارند تا مشکلی به‌وجود نیاید.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته