دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1398 - 17:18
مدقق:

قبوض کاغذی از مهر حذف میشوند/ مشترکان باقی‌مانده شناسه قبض خود را به شماره 20001521 ارسال کنند

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر گفت: از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد، افزود: مشترکان باقی‌مانده نیز هر چه سریع‌تر شناسه قبض خود را به سرشماره 20001521 ارسال کنند تا پس از این قبوض خود را به‌صورت پیامکی دریافت کنند.
کد خبر : 414545
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از وزارت نیرو، هادی مدقق با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات حدود 90 درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است، ادامه داد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته این رقم تا پایان شهریورماه به 98 درصد خواهد رسید.


وی با تأکید بر اینکه از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد، افزود: مشترکان باقی‌مانده نیز هر چه سریع‌تر شناسه قبض خود را به سرشماره 20001521 ارسال کنند تا پس از این قبوض خود را به‌صورت پیامکی دریافت کنند.


مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر با تأکید بر اینکه حذف قبوض کاغذی برق مانع از قطع 12 هزار درخت در سال می‌شود، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده است تا از محل کاغذی که در این راستا صرفه‌جویی می‌شود، برای ۱۰۰ هزار دانش‌آموز مناطق محروم وسایل آموزشی تأمین شود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته