دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 15:36
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

افتتاح ۵ سایت مخابراتی با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ملکان

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی از افتتاح ۵ سایت مخابراتی با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ملکان خبر داد.
کد خبر : 412853

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، یوسف شکوری مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ظهر امروز در پنجمین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح طرح‌های جدید اداره مخابرات ملکان اظهار کرد: سال‌های گذشته حدود ۵۰ درصد از طرح‌ها و پروژه‌های مخابراتی استان آذربایجان‌شرقی در ملکان اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.


شکوری با بیان طرح‌های جدید افتتاحی مخابرات ملکان  افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی پنج سایت مخابراتی جدید و ارتقای تکنولوژی ۲۲ سایت مخابراتی از نسل دو به نسل سه در ۵۰ روستای ملکان است.


وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از این طرح‌ها بالغ‌ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف شرکت مخابرات ایران هزینه شده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها مشکل اینترنت در همه شهرها و روستاهای شهرستان ملکان حل خواهد شد.


سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز  توسعه و عمران در در روستاها و شهرهای ملکان را در  سال‌های گذشته جزء خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: خدا را شاکریم که اکثر افتتاح‌ها و پروژه‌های مختلف استان آذربایجان‌شرقی در ملکان اتفاق افتاده و این نشانگر عنایت مسئولان دولت در کشور و استان و همت و تلاش مسئولان محلی است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته