دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 15:32
فرماندار ملکان خبر داد:

برگزاری جشنواره انگور در تفرجگاه عون‌‌بن‌علی تبریز

فرماندار ملکان از برگزاری جشنواره انگور در تفرجگاه عون‌‌بن‌علی تبریز خبر داد.
کد خبر : 406490
۲۰۱۹۰۷۲۳_۰۹۱۶۲۳.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، محمدباقر خانی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملکان اظهار کرد: سال‌های گذشته تحول عظیمی در حوزه سلامت منطقه اتفاق افتاده و مراکز سلامت و مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشتی در شهرها و روستاهای این شهرستان احداث شده است.


وی از برگزاری جشنواره انگور در تفرجگاه عون‌‌بن‌علی تبریز خبر داد و افزود: این کار به‌منظور معرفی بهتر انگور و توانمندی‌ها و صنایع‌دستی و سوغات ملکان در این محل برگزار خواهد شد.


فرماندار ملکان با بیان نزدیکی هفته دولت و افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی از مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.


خانی سال 97 را سال پرباری به‌ویژه در حوزه فناوری برای مردم ملکان دانست و اظهار کرد: در این دولت برای تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی بالغ‌بر 49 میلیارد در ملکان هزینه شده و 42 روستای منطقه به اینترنت پرسرعت مجهز شده است.


امام جمعه ملکان نیز در ادامه ملت ایران را ملتی شایسته و وفادار ذکر کرد و گفت: دولت آمریکا در زمان خارج‌شدن از برجام فکر می‌کرد، می‌تواند با واردکردن فشار اقتصادی زمینه اعتراض ملت ایران را فراهم کند؛ ولی بعد از مدت کوتاهی فهمید که در محاسبات خود اشتباه بزرگی کرده و ملت ایران با وجود فشارها و تحریم‌ها دست از انقلاب خود برنمی‌دارند.


حجت‌الاسلام حافظ زمانی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در سایه وفاداری و حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب دانست و تصریح کرد: مسئولان کشور وظیفه دارند شبانه‌روز برای رفاه این مردم تلاش کنند.


وی افزود: در نتیجه فشارها و تحریم‌ها به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و الحمدلله در کشور ما جوانان متخصص و متعهد هم زیاد است.


امام جمعه ملکان درباره چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور بیان کرد: اکنون در 900 شهر کشور آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اقامه می‌شود.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته