دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پاک‌سرشت خبر داد؛

افتتاح ۱۶ پروژه توسعه مهارت‌آموزی در 7 استان

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از افتتاح ۵۰ کارگاه آموزشی در قالب ۱۶ پروژه عمرانی در هفته دولت خبرداد.
کد خبر : 411666
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سلیمان پاک‌سرشت گفت: این کارگاه‌ها در۱۶ پروژه‌های عمرانی باهدف توسعه مهارت‌آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی کارجویان و شاغلان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۷ استان کشور افتتاح می‌شود.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: ۱۶ پروژه عمرانی آموزشی این سازمان، در ۱۷ هزار و ۱۹۶ مترمربع و با زیربنای آموزشی ۱۲هزار و ۵۷۵ مترمربع آماده بهره‌برداری است که شامل ۵۰ کارگاه آموزشی است.


وی، افزود: پروژه‌های مذکور با صرف هزینه اعتبار استانی حدود ۴۸ هزار و ۶۳۵ میلیون ریال بر اساس نیاز استان‌های کشور به آموزش‌های مهارتی، در آذربایجان شرقی(۳ پروژه در شهرستان تبریز و۱ پروژه شهرستان خسروشاه) ، البرز (۲ پروژه در مرکز استان)، ایلام (۱ پروژه در شهرستان سرابله)، چهارمحال و بختیاری (۱ پروژه در شهرستان بروجن)، خراسان جنوبی (۱ پروژه در شهرستان قائن)، زنجان ( ۳ پروژه در شهرستان خدابنده، ۱ پروژه در شهرستان ابهر ، ۱ پروژه در شهرستان زنجان) و ۱ پروژه در مرکز استان یزد افتتاح می‌شوند.


بنا بر این گزارش، این کارگاه‌ها با توجه به نیازسنجی به عمل آمده شامل رشته‌های: تعمیرات موبایل، خیاطی، جواهرسازی، صنایع غذایی، مراکز ارتقای مهارت و مراکز بین کار کارگاهی، میز خدمت و سنجش است.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته