دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1398 - 15:20
رئیس سازمان امور اجتماعی:

میزان تحصیلات تکمیلی نسبت به اول انقلاب 120 برابر شده است

رئیس سازمان امور اجتماعی گفت:‌ آمارهای به‌دست آمده نسبت به اول انقلاب نشان‌دهنده این است که میزان تحصیلات تکمیلی 120 برابر شده است.
کد خبر : 409800
2335235.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه زنان، جوانان و خانواده گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، تقی رستم‌وندی در نشست با جمعی از خیرین ازدواج اظهار کرد:  طی 4 دهه از گذشتن انقلاب ما با مشکلات و چالش‌هایی مواجه بودیم که در برخی کشورهای دنیا موجب فروپاشی سیاسی، اقتصادی و حتی اجتماعی شده است.


وی با بیان اینکه چهار دلیل عمده برای مقاومت داریم که به‌عنوان تحلیل راهبردی قابل تامل  است، افزود: خانواده، دیانت، ملیت و انقلاب اسلامی راز پایداری است.


رئیس سازمان امور اجتماعی اظهار کرد: به خانواده به عنوان دژ مستحکم و ستون محکم در جامعه نگاه می‌شود لذا به هر قیمتی که شده باید این عنصر پایداری تقویت شود.


معاون وزیر کشور ادامه داد: در طی سالهای متاسفانه افزایش طلاق را شاهد هستیم و به رقم اینکه خیلی‌ها تلاش می‌کنند تا با استناد به آمار طلاق، جامعه ایرانی را در حال فروپاشی و تزلزل نشان دهند، اما چنین چیزی وجود ندارد چرا که آمار شتاب طلاق کم شده و شاهد بیداری مردم هستیم.


رستم‌وندی ادامه داد: آمارهای به‌دست آمده نسبت به اول انقلاب نشان‌دهنده این است که میزان تحصیلات تکمیلی 120 برابر شده است که همه این مسائل انتظارات و توقعات را در جوانان بالا برده و همه مسئولان را به چالش کشیده است.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته