دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کیخا بیان کرد؛

اهدای 25 فقره جهیزیه به مددجویان کمیته امداد زاهدان

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی منطقه دو زاهدان گفت: به مناسبت هفته ازدواج ۲۵ فقره جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد با اعتبار ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد.
کد خبر : 409229
اهدای-38-فقره-جهیزیه-به-مددجویان-کمیته-امداد-منطقه-دو-زاهدان.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان سیستان و بلوچستان، محمد کیخا اظهار کرد: بر اساس بینش اسلامی هیچ نهادی در اسلام ارزشمندتر و مقدس‌تر از ازدواج و تشکیل کانون خانواده نیست.


وی افزود: در این زمینه به مناسبت هفته ازدواج ۲۵ فقره جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش با اعتبار ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۳ فقره هدیه ازدواج به تازه‌دامادهای زیر پوشش به ارزش ۱۳ میلیون تومان اهدا شد.


رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی منطقه دو زاهدان با بیان اینکه سرانه هر جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش 3 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هر هدیه ازدواج فرزندان ذکور خانوارهای زیر پوشش یک میلیون تومان به‌صورت نقدی است، گفت: در سه‌ ماه نخست سال جاری نیز ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان و هشت فقره هدیه ازدواج به تازه‌دامادها اعطا شده که در این ارتباط ۶۳ میلیون تومان به‌صورت نقدی پرداخت شده است.


کیخا با تشکر از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: در مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعداد هشت سری جهیزیه کامل شامل یخچال، ماشین لباسشویی، پنکه، ظروف آشپزخانه، فرش و ... به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی اهدا شد.


وی مطرح کرد: علاوه بر این ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه، پایداری کانون خانواده و پیگیری آسیب‌های اجتماعی بخشی از خدمات مؤثر این نهاد به زوج‌های جوان است.


رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی منطقه دو زاهدان همراهی و مشارکت خیران و نیکوکاران در عرصه خدمت‌گزاری بی‌واسطه به قشر محروم جامعه را ستود و همگان را در انجام خدمات خیرخواهانه و ماندگار دعوت به همکاری کرد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته