دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1398 - 15:25
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حوزه فرهنگ قدرت تأثیرگذاری بالایی در خصوص موضوع ازدواج دارد

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ کاری همچون حوزه فرهنگ قدرت تاثیرگذاری برای ترویج هر موضوعی، خصوصا موضوعی مثل ازدواج که برای تشکیل یک خانواده انجام می‌شود را ندارد.
کد خبر : 408961
1245-زوج-تحت-حمایت-کمیته-امداد-راهی-خانه-بخت-شدند.jpg

محمدرضا قرائتی در گفتگو با خبرنگار حوزه زنان، جوانان و خانواده گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره اینکه برگزاری «هفته فیلم ازدواج» و اکران و نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی مرتبط با موضوع ازدواج چقدر می‌تواند  در حوزه ازدواج جوانان تاثیرگذار باشد تا جوانان را به سمت ازدواج ترغیب کند، گفت: باید از وزارت ورزش و جوانان خصوصا معاونت جوانان و مدیریت زیرمجموعه‌اش تشکر کرد که برنامه هفته فیلم ازدواج را برگزار کرد زیرا کار بسیار ارزنده‌ای انجام دادند و ای‌کاش این برنامه تداوم داشته باشد.


وی افزود: در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم هیچ کاری همچون حوزه فرهنگ قدرت تاثیرگذاری برای ترویج هر موضوعی، خصوصا موضوعی مثل ازدواج که برای تشکیل یک خانواده انجام می‌شود را ندارد.


مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ای کاش این کاری که وزارت ورزش انجام داده به شکل فراگیرتر در سال‌های آتی اتفاق بیفتد و در هر استان و شهرستانی این امکانات فراهم شود تا فیلم‌هایی در خصوص ازدواج و خانواده و اقداماتی که یک زوج قبل از ازدواج و تشکیل خانواده باید انجام دهند، به تصویر کشیده شود و از آثاری که با این محتوا وجود دارد، استفاده کنند.


قرائتی بیان کرد: با توجه به آمار و ارقامی که این روزها در رابطه با آسیب‌های اجتماعی از طریق قوه قضاییه اعلام می‌شود و با توجه به درصد افزایش آمار طلاق، این حرکت می‌تواند بذری باشد برای سایر دستگاه‌های مرتبط با این موضوع مثل وزارت ارشاد و سازمان سینمایی و همچنین قوه قضاییه تا بتوانند این حرکت را در سال‌های آینده به شکل گسترده‌تری انجام دهند.


«هفته فیلم ازدواج» برای اولین بار و به همت دبیرخانه ستاد ملی هفته ازدواج با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. این برنامه همزمان با هفته ازدواج از روز جمعه ۱۱ مرداد آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۸ باغ کتاب ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته