دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1398 - 14:49
پورمردان در گفتگو با آنا:

خرید و فروش حیوانات قاچاق در سیستان و بلوچستان رصد می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از رصد فضای مجازی محیط زیست استان با همکاری پلیس فتا در خصوص خرید و فروش حیوانات قاچاق خبر داد.
کد خبر : 409378
2527369.jpg

وحید پورمردان در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با شایعات مطرح شده مبنی بر هجوم افراد سودجو برای گرفتن گاندو و فروش آن پس از اتمام پخش سریالی با این عنوان، اظهار کرد: تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نشده است ولی این روزها باب شده که افراد هرچه حیوان عجیب و غریب‌تری را نگهداری کنند، از نظر برخی‌ها جایگاه اجتماعی بالاتری دارند.


وی ادامه داد: شنیده شده برخی افراد سودجو حیوانات قاچاق را در فضای مجازی و اینترنت آگهی کرده و به فروش می‌رسانند که در این خصوص نیز فضای مجازی را به‌طور جدی رصد می‌کنیم.


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با پلیس فتا در ارتباط با پیگیری خرید و فروش حیوانات در فضای مجازی منعقد شده تاکنون چند مورد شناسایی و مورد پیگیری قرار گرفته است.


پورمردان بار دیگر تأکید کرد: مردم منطقه نسبت به تمساح پوزه کوتاه بومی منطقه (گاندو) حساسیت زیادی دارند و در صورتی‌که اقدام تهدیدآمیز نسبت به حیات این گونه حیوانی صورت بگیرد حتماً محیط زیست را از این موضوع مطلع می‌کنند.


انتهای پیام/4105/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته