دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 16:38
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان خبر داد:

آغاز کار رسمی فعالیت آموزشی و اداری آموزشکده سمای لیلان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از آغاز کار رسمی فعالیت آموزشی و اداری آموزشکده سما در شهر لیلان خبر داد.
کد خبر : 407888
636927550420291028_md.jpg

هدایت اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ملکان از آغاز کار رسمی فعالیت آموزشی و اداری آموزشکده سمای لیلان در دبیرستان رضوان این شهر خبر داد و اظهار کرد: مراسم افتتاح رسمی این آموزشکده نیز به‌زودی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.


وی بالابودن رتبه علمی و میزان سواد اهالی و جوانان لیلان و ایجاد آموزشکده سما در این شهر را بجا و خدمتی از دانشگاه آزاد اسلامی ملکان به‌منظور رفاه حال جوانان جویای علم و کارکنان و افراد بازمانده از تحصیلات دانشگاهی دانست و گفت: پیش از این جوانان بخش لیلان مجبور بودند برای تحصیل به دانشگاه‌های ملکان و سایر شهرهای همجوار عزیمت کنند که این امر موجب اتلاف وقت و هزینه برای آنها می‌شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از آغاز ثبت‌نام از داوطلبان تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته در این آموزشکده خبر داد و افزود: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام در پنج رشته کاردانی پیوسته همه‌روزه در ساعات اداری به دفتر آموزشکده واقع در دبیرستان رضوان لیلان مراجعه کنند.


اسلامی با بیان رشته‌های دایر در آموزشکده سما شهر لیلان تصریح کرد: این رشته‌ها شامل کاردانی پیوسته تربیت‌بدنی، نرم‌افزار کامپیوتر، الکتروتکنیک، معماری و حسابداری است.


وی با بیان اینکه متقاضیان باید مدرک دیپلم در یکی از شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، دیپلم سه‌ساله متوسطه نظری یا دیپلم کامل چهارساله نظام قدیم متوسطه داشته باشند، اظهار کرد: داوطلبان پس از ثبت‌نام در وب‌سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی: www.azmoon.ir، پرینت ثبت‌نام را به همراه مدارک لازم به دفتر آموزشکده در لیلان تحویل دهند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از پیگیری‌های نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و همکاری‌های مدیر اداره آموزش‌وپرورش ملکان در این باره قدردانی کرد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته