دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اسلامی خبر داد:

آغاز فعالیت آموزشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش لیلان از مهرماه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: آموزشکده سمای لیلان از مهرماه سال جاری در دبیرستان رضوان شهر لیلان آغاز به‌کار می‌کند.
کد خبر : 401814
1544006454.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، صبح امروز جلسه هماهنگی ستاد راه‌اندازی آموزشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش لیلان از توابع شهرستان ملکان با حضور هدایت اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان و نورعلی علیزاده مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش لیلان در دبیرستان رضوان شهر لیلان تشکیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در این جلسه از همکاری مدیر آموزش و پرورش ملکان در راه‌اندازی آموزشکده لیلان قدردانی کرد و گفت: این مرکز آموزشی از مهرماه سال جاری در دبیرستان رضوان آغاز به‌کار می‌کند.


اسلامی اضافه کرد: با راه‌اندازی این آموزشکده، جوانان طالب علم بخش لیلان دیگر مجبور نخواهند بود برای تحصیلات عالی به شهرهای دیگر بروند.


وی از آغاز فعالیت مدرسه سما دوره ابتدایی با همکاری اداره آموزش و پرورش ملکان از مهرماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی ملکان با داشتن استادان، دبیران مجرب و با به‌کارگیری امکانات کارگاهی، آزمایشگاهی و ورزشی خود بهترین مکان برای تحصیل نسل‌های آینده خواهد بود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته