دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 16:10
تیرماه امسال رخ داد؛

وقوع 127 مورد حادثه و حریق در سمنان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: تیرماه امسال 48 مورد آتش‌سوزی و 79 مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است.
کد خبر : 407674

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرداری سمنان، سعید اسمعیل‌پور اظهار کرد: تیرماه امسال 48 مورد آتش‌سوزی و 79 مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است.


وی افزود: در ماهی که گذشت، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به 2 هزار و 500 تماس که با سامانه 125 برقرار شده، پاسخ داده است که از این میزان تماس با مجموع 61 ساعت و 30 دقیقه، عملیات اطفا و امداد و نجات با میانگین 3 دقیقه و 58  ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه  به کار خود پایان داده است.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان عنوان کرد: آتش‌نشانان 48 مورد حوادث آتش‌سوزی را در تیرماه سال 98 پوشش دادند که از این میزان بیشترین تعداد آن (28 مورد به آتش‌سوزی پارک‌ها و فضای سبز و مزرعه) را به خود اختصاص داده است.


اسمعیل‌پور گفت: مأموران آتش‌نشانی سمنان در 79 مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شركت داشته و به شهروندان و هموطنان امدادرسانی کردند و شهروندان را از خطرات ناشی از این حوادث نجات دادند که بیشترین آمار حوادث (31 مورد) نیز مربوط به محبوس‌شدن افراد در مکان‌ها و آسانسور و 19 مورد گرفتن حیوانات موذی است.


رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بیان کرد: تعداد 9 مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروهای عملیاتی به خوبی پوشش داده شده است و تعداد نجات‌یافتگان در ماه گذشته در این عملیات‌ 87 نفر (مرد و زن) هستند که توسط نیروهای عملیاتی امدادرسانی شده‌اند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: آتشنشانی حریق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته