دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 15:25
بابایی:

مهارت‌آموزی در سنین نوجوانی آنان را مسئولیت‌پذیر می‌کند

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: رویکرد مهارت‌آموزی نوجوانان در غنی‌سازی اوقات فراغت آنها ضروری است تا در آینده افرادی مسئولیت‌پذیر شوند.
کد خبر : 398532
333191.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرداری سمنان، عباس بابایی از برگزاری دوره‌های آموزشی والیبال در رده‌های سنی مختلف با رویکرد نوین استعداد‌پروری در سمنان خبر داد.


وی با بیان اینکه  این سازمان اقدام به برگزاری دوره آموزشی  والیبال برای غنی‌سازی اوقات فراغت در راستای «سمنان، شهر دوستدار کودک» کرده است، اظهار کرد: این دوره آموزشی زیر نظر مربیان مجرب در رده های سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در ادامه با تأکید بر اینکه این دوره آموزشی در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقه‌مندان برای  ثبت‌نام  و کسب اطلاعات بیشتر تا پنجشنبه 30 خرداد فرصت دارند، با شماره تلفن 33341172 داخلی 220 و شماره همراه 09125315660 از ساعت 8 الی 11 صبح تماس بگیرند.


بابایی با تأکید بر اینکه برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت یکی از موقعیت‌های بسیار مناسبی است که فرد می‌تواند با استفاده از آن به شناسایی و تقویت استعداد‌های خود بپردازد، تصریح کرد: رویکرد مهارت‌آموزی نوجوانان و جوانان در غنی‌سازی اوقات فراغت آنها ضروری است تا در آینده افرادی مسئولیت‌پذیر، توانمند و عهده‌دار امور مختلف اجتماعی شوند.


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در طول سال به ویژه در ایام تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت در راستای بستر‌سازی اصولی و درست شکوفایی استعداد‌ها اقدامات گسترده‌ای داشته است.


انتهای پیام/4117/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته