دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوی:

دشمن با استفاده از فضای مجازی فرهنگ بی‌حجابی را ترویج می‌کند

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: دشمنان با ابزارهای تبلیغی مانند فضای مجازی به ترویج فرهنگ بی‌حجابی اقدام می‌کنند.
کد خبر : 403840
۲۰۱۹۰۷۱۰_۱۴۰۶۲۵.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، حجت‌الاسلام رحیم محمدی به مناسبت فرارسیدن هفته حجاب و عفاف ظهر امروز در مراسمی که به این منظور برگزار شد، اظهار کرد: امروز رضاخان‌های زمانه و غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که با زور نمی‌توانند به هدف خود برسند بنابراین دشمنان با ابزارهای تبلیغی مانند فضای مجازی به ترویج فرهنگ بی‌حجابی اقدام می‌کنند.


وی افزود: مزدوران داخلی و دشمنان خارجی که به دنبال سست کردن بنیان‌های اعتقادی جامعه اسلامی ایران هستند بعد از هشت سال دفاع مقدس و مشاهده روحیه شهادت‌طلبی و ایمان جوانان این مرزوبوم به این نکته رسیده‌اند که توپ و تانک برای غلبه بر ایران اسلامی کارساز نبوده و نیست.


مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی افزود: جوانان ایران با اتکا به نیروی ایمان با هرگونه تجاوز و تعدی به حریم اعتقادات‌شان مقابله می‌کند بنابراین دشمنان با ابزارهای تبلیغی خود نظیر شبکه‌های مجازی به ترویج فرهنگ بی‌حجابی بین جوانان اقدام کرده و می‌کنند.


محمدی بابیان اینکه یک نویسنده اسلام‌ستیز فرانسوی گفته، تنها راه غلبه بر اسلام  فاسد کردن مسلمانان است، افزود: ما باید در برابر اقدامات و تهاجم‌های فرهنگی دشمن هوشیار باشیم و برای مقابله باید همکاری و کادرسازی کنیم.


وی با بیان اینکه در آیه 52 سوره آل‌عمران و آیه 14 سوره صف به کارد‌سازی اشاره شده، گفت: حضرت عیسی علیه‌السلام برای تبلیغ آئین خود از حواریون که اسوه و نمونه دین‌داری هستند کمک خواستند.


مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی خاطرنشان کرد: به عبارتی آن حضرت نخست کادرسازی کردند و سپس به کمک آنان به تبلیغ دین پرداختند، امروز نیز ما باید مطالبه رهبری درباره حفظ وجهه انقلاب و اعتقادات به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب را که همان راه و روش انبیای الهی و معصومین است سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته