دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 13:17
فرمانده نیروی انتظامی:

باید دستگاه‌های متولی مبارزه با بدحجابی بیشتر وارد عمل شوند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با همه تلاش‌های صورت‌گرفته همکارانم در ناجا برای مقابله با بدحجابی باید دستگاه‌های متولی بیشتر از قبل دلسوزی کرده و وارد عمل شوند.
کد خبر : 403100
502656_799.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس, سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به افزوده شدن تعداد هفت فروند شناور به ناوگان دریایی هرمزگان گفت: در حوزه‌های مختلف گام‌های خوبی در ناجا برداشته شده و امید است پیشرفت‌های بیشتری حاصل شود.


وی با اشاره به اینکه مأموریت‌های ناجا در حوزه دریابانی با وجود افزوده شدن این امکانات بهتر انجام می‌گیرد، افزود: در استان هرمزگان با تلاش مأموران سختکوش انتظامی و دریابانی وضعیت مطلوب است البته کمبودهایی وجود دارد که با توجه به وضعیت استان کارهای خوبی بالاخص در امر مبارزه با قاچاق صورت گرفته است.


فرمانده ناجا با بیان اینکه متأسفانه بر اثر کوتاهی کردن برخی دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود، مشکلات آنها به سوی نیروی انتظامی  سرازیر می‌شود، اذعان کرد: ناجا با تمام توان مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهد و در حوزه اجرا و پیشگیری نیز با توجه به بضاعت موجود اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم.


اشتری با اشاره به موقعیت مهم و استراتژیک استان هرمزگان بیان کرد: اقداماتی بزرگ در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق در استان هرمزگان صورت گرفته است که البته این امید را داریم که شرایط از این نیز بهتر شود.


وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در تمام ایام سال با توجه به مناسبت‌ها و حوادث گوناگون درگیر است، ادامه داد: در هنگام سیل ابتدای سال جاری ناجا در آماده‌باش کامل بود و اطلاع‌رسانی خوبی در این خصوص صورت گرفت و همکاران ما با تمام توان و غیرت مثال‌زدنی نسبت به امدادرسانی به سیل‌زدگان اقدام کردند.


فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس در کنار گستردگی مأموریت‌ها وظیفه استقرار و ارتقای امنیت، آرامش و نظم را در جامعه بر عهده دارد، اظهار کرد: طبق افکارسنجی و نظرسنجی‌های صورت‌گرفته مردم از عملکرد ناجا رضایت دارند و فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) نیز از عملکرد این نیرو رضایت داشته‌اند که این برای ما مایه افتخار و مباهات است.


اشتری با اشاره به راه‌اندازی طرح ناظر یک تصریح کرد: 26 دستگاه در بحث عفاف و حجاب مسئولیت دارند و ۳۰۰ مصوبه در این رابطه وجود دارد که تنها حدود ۲۰ مورد از آنها مربوط به ناجا است. با همه تلاش‌های صورت‌گرفته همکارانم در ناجا برای مقابله با بدحجابی باید دستگاه‌های متولی بیشتر از قبل دلسوزی کرده و وارد عمل شوند.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته