دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1398 - 09:32
در جشن دانش‌آموختگان پرستاری مطرح شد؛

3 رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد در انتظار تأیید وزارت بهداشت

سه رشته تکنولوژی اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت و تکنولوژی فوریت‌‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 402760
DSC_2713.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد،  عصر روز گذشته جشن دانش‌آموختگی نخستین دوره دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد همزمان با دهه کرامت در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این مراسم با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) و تبریک به دانش‌آموختگان رشته پرستاری گفت: برگزاری این جشن به این معنا نیست که دانشجویان از درس و کسب علم فارغ شده‌اند؛ چراکه علم‌آموزی هیچ‌گاه پایانی ندارد.


سیامک بهاروند با تشکر از همه کسانی که در کسب مجوز و راه‌اندازی رشته پرستاری در واحد خرم‌آباد تلاش کردند به‌ویژه  فریبا امینی مدیرگروه این رشته خطاب به دانشجویان دانش‌آموخته رشته پرستاری گفت: شما در مسیری پای نهاده‌اید که مسیری بسیار حساس و خطیر است؛ زیرا با سلامت مردم و جامعه سر و کار خواهید داشت و با این انتخاب و خدمت به مردم راهی برای نزدیکی به خدای بزرگ یافته‌اید که امیدوارم در این مسیر موفق باشید.


در ادامه این مراسم فیروز امیری رئیس دانشکده علوم پایه واحد خرم‌آباد نیز گزارشی از عملکرد این دانشکده و گروه پرستاری ارائه کرد و گفت: در همین راستا مراحل نهایی راه‌اندازی سه رشته تکنولوژی اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت و تکنولوژی فوریت‌‌های پزشکی در مقطع کارشناسی در سازمان مرکزی دانشگاه طی شده و منتظر تأیید نهایی وزارت بهداشت هستیم و امیدواریم به‌زودی شاهد پذیرش دانشجو در این سه رشته در واحد خرم‌آباد باشیم.


دیگر سخنران این جلسه حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا امام جمعه موقت خرم‌آباد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز با تبریک دهه کرامت و دانش‌آموختگی دانشجویان رشته پرستاری گفت: دانش‌آموختگی واژه کامل‌تری برای این جشن است؛ زیرا چرخه آموزش علم ادامه دارد و فراغت از تحصیل معنا ندارد.


وی افزود: رسیدن به موفقیت زمینه‌هایی دارد که پس از لطف خدای بزرگ و ایثار شهدایی که فضای امنی برای ما ایجاد کرده‌اند، افرادی هستند که برای رسیدن شما به این مرحله زحمت کشیده‌اند که باید از آنان قدردانی کرد.


این مراسم با اجرای نمایش طنز گروه نمایشی نیمرخ و قرائت سوگندنامه پرستاری توسط دانش‌آموختگان رشته پرستاری به پایان رسید.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته