دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1398 - 08:38
در همایشی با حضور دانشگاهیان؛

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد تجلیل شد

همایش تجلیل از خدمات علمی حسین مهرداد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر : 397038
IMAGE636002912176212425.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان لرستان با مشارکت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی، همایش تجلیل از حسین مهرداد عصر دیروز در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد با حضور گسترده استادان دانشگاه‌، پژوهشگران، معلمان و مسئولان استانی برگزار شد.


سیامک موسوی دبیر این همایش در این گردهماییگفت: حسین مهرداد بیش از ۵۰ سال از عمر خود را صرف مجاهدت علمی در حوزه تعلیم و تربیت کرده و در این راه توانسته شاگردان بسیاری را تربیت کند.


وی افزود: این چهره برجسته حوزه آموزش و پژوهش، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بوده و در ادوار مختلف نیز مسئولیت‌های متعددی را در حوزه تعلیم و تربیت به عهده داشته است.


دبیر همایش تجلیل از حسین مهرداد، چاپ کتاب و مقالات متعدد در حیطه تعلیم و تربیت و مدیریت آموزشی را ازجمله سوابق علمی دکتر حسین مهرداد برشمرد.


موسوی با اشاره به فرخوان استادان و پژوهشگران درباره این همایش گفت: ۲۱ مقاله از سوی استادان استان‌های تهران، فارس، لرستان، اصفهان و کرمانشاه به دبیرخانه همایش ارسال شد که کتاب سپاس‌نامه استاد مهرداد بر اساس آن شکل گرفت و  امروز رونمایی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته