دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1398 - 08:00
زارعیان در گفتگو با آنا:

امید به حضور در المپیک دارم

ملی‌پوش اسکواش گفت: امیدوارم کمیته ملی المپیک از اسکواش حمایت کند تا بتوانم در المپیک توکیو حضور پیدا کنم.
کد خبر : 400973
BS0K6078.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه اسکواش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی اسکواش ایران سال آینده در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهد کرد و ورزشکاران این رشته ورزشی تلاش خواهند کرد تا در این رقابت‌ها موفق باشند، ضمن اینکه اسکواش‌بازان ایران این امید را دارند که فرصت حضور در المپیک 2020 توکیو را پیدا کنند.


سجاد زارعیان در خصوص رقابت‌های اسکواش قهرمانی آسیا به خبرنگار ورزشی آنا گفت: قرار است در شهریور 98 رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان انجام شود و پس‌ازآن مراحل آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد. تیم ملی ایران در دوره گذشته در مکان سوم قرار گرفت و امیدوارم بتوانیم عنوانی بهتر را در سال آینده کسب کنیم.


وی افزود: محمدحسین سنایی به خاطر شرایط کاری که داشت، مدتی در ایران نیست و برای همین سرمربی تیم ملی نخواهد بود و از طرف فدراسیون پست جدیدی به او داده شده است. سرمربی تیم ملی تا اطلاع ثانوی آقای مسعود قره ضیاءالدینی هستند.


ملی‌پوش اسکواش ایران با اشاره به مسابقات بین‌المللی که اعزام خواهد شد، اظهار کرد: در ماه‌های مرداد و شهریور به قطر و هند می‌روم تا در مسابقات بین‌المللی این دو کشور شرکت کنم. امیدوارم بتوانم با آمادگی مطلوب در این رقابت‌ها شرکت کنم تا نتایج خوبی بگیرم.


وی در خصوص شرایط مسابقات قهرمانی کشور گفت: ماه گذشته این رقابت‌ها به پایان رسید و من موفق شدم عنوان نخست ایران را کسب کنم. بعد از من، سمیع‌الله قاصدآبادی دوم شدم و نوید ملک‌ثابت و علیرضا شاملی عنوان مشترک سوم را کسب کردند.


زارعیان در مورد حضور تیم ملی اسکواش در المپیک 2020 توکیو گفت: اسکواش یکی از ورزش‌های نمایشی در المپیک خواهد بود و کمیته ملی المپیک هنوز آمادگی حمایت خود را از این رشته در المپیک اعلام نکرده است. امیدوارم که با حضور اسکواش ایران در المپیک موافقت شود چراکه بهترین نفرات دنیا در این مسابقات شرکت می‌کنند.


وی در خصوص مسابقات اسکواش غرب آسیا بیان کرد: میزبانی این رقابت‌‌ها بر عهده ایران است. تنها حضور یک تیم غیر از ایران در این مسابقات قطعی است و برگزاری آن در ماه مرداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: اسکواش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته