دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1398 - 20:27
رئیس فدراسیون اسکواش:

رشته اسکواش در استان قزوین بیمار است

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: این رشته ورزشی در قزوین بیمار است و در طول چهار سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته است.
کد خبر : 402002
007.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، در مجمع انتخاب رئیس هیئت اسکواش استان قزوین که با حضور رئیس و دبیر فدراسیون اسکواش کشورمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، صدیقه ربیعی با کسب حداکثر آرا برای مدت چهار سال سکان هدایت هیئت اسکواش استان قزوین را در دست گرفت.


صدیقه ربیعی تنها نامزد ریاست این هیئت ورزشی بود که با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع انتخاباتی برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکواش استان قزوین انتخاب شد.


رئیس فدراسیون اسکواش در این مراسم اظهار کرد: هیئت‌های استانی باید از ظرفیت شهرداری‌ها و آموزش و پرورش برای توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اسکواش بهره‌مند شوند.


مسعود سلیمانی به وضعیت قزوین در این رشته اشاره کرد و گفت: این رشته ورزشی در قزوین بیمار است و در طول چهار سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته، به‌طوری که نه داور و نه استعداد درخشانی در این رشته شناسایی نشده است.


وی ادامه داد: اسکواش قزوین بدون داشتن هیچ عملکرد مطلوب و شناسایی‌نکردن استعدادها در حالت تعطیل مانده است و این برای استانی که در ورزش همگانی و قهرمانی کشورمان جایگاه مطلوبی دارد، اصلاً خوب نیست.


رئیس فدراسیون اسکواش بر تفاهم‌نامه‌ها با نهادهای مختلف نیز تأکید کرد و افزود: با همه ضعف‌هایی که اسکواش قزوین دارد، امیدواریم رئیس جدید این هیئت که از مدیران توانمند استان نیز است، با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و با برنامه‌هایی که در نظر دارد، ایجادگر بسیاری از توانمندی‌ها در این رشته شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته