دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 11:55
رئیس فدراسیون اسکواش:

دانشگاه آزاد اسلامی بر موفقیت‌های تیم‌های ملی افزوده است

رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در میادین مختلف خوش درخشیده است و بر موفقیت‌های تیم‌های ملی میدان‌های بین‌المللی افزوده است.
کد خبر : 379135
02fd5c1d-9a24-4210-bed3-9206d88aef6c.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا صبح امروز مسعود سلیمانی در نشستی با کمال جوانمرد که در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد در خصوص محوریت آموزش، توسعه و حمایت از تیم‌های پایه و راه اندازی آکادمی‌ها و مدارس تخصصی ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی گفتگو کرد.


رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور بی‌بدیل است و تیم‌های باشگاهی فرهنگی، ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در میان میادین و عرصه‌های ورزشی داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند و همواره در قله افتخار ایستاده‌اند و بر موفقیت‌های تیم‌های ملی در در آوردگاه‌های بین‌المللی افزوده‌اند.


جوانمرد نیز در این مراسم بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر نگاه ویژه‌ای به ورزش در بخش پایه و پشتوانه سازی و استعدادیابی برای تیم‌های باشگاهی و ملی دارد و چندین تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه و فدراسیون‌های مختلف در این خصوص انعقاد شده است.


مدیر کل تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اعضای تیم اسکواش بانوان که از دانشجویان این دانشگاه است از سرمایه‌های دانشگاه محسوب می‌شوند، دانشجویان و جوانان جویای نامی هستند که توانستند تیم اسکواش بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را تشکیل دهند. آن‌ها با رسیدن به دو جام قهرمانی لیگ برتر کشور و جام حذفی پاسخ اعتماد این دانشگاه را دادند. تیمی که با کمترین امکانات، پشتوانه مالی و در کمترین زمان ممکن تشکیل شد ولی با اتکا به پروردگار متعال و نیروی جوانی و نشاط و بالندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رسید.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته