دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

تهیه پیوست فرهنگی جزء الزامات برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام نمایشگاه‌ها و همایش‌های استان از این پس پیوست فرهنگی خواهند داشت.
کد خبر : 400415
7fc9bc4d-8151-4115-b1ea-4065ea2b40d5.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، تهیه پیوست فرهنگی در برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها را جزء الزامات ذکر شده در دستورالعمل جدید عفاف و حجاب عنوان و اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل جدید، تمام نمایشگاه‌ها و همایش‌های این استان از این پس پیوست فرهنگی خواهند داشت.


وی با تأکید بر ابلاغ دستورالعمل جدید ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای ترویج، تبلیغ، معرفت‌افزایی و نهادینه‌سازی فرهنگ اصیل و متعالی ایرانی و اسلامی در حوزه حجاب و عفاف، برنامه‌ریزی و اقدام کنند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر بازرسی و ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌ها در حوزه رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب افزود: دستگاه‌های برتر استانی در حوزه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب هفته آینده معرفی خواهند شد.


مصطفوی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته